Gå til innhold
  • Bli medlem

Myggnetting til tarp.


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt en myggnetting til tarp? Den må kunne kjøpes i Norge, da jeg har litt dårlig tid. Det bør være en som dekker hele soveposen. Jeg ser Hilleberg har en Mesh Ridge. Den ser fin ut, men koster litt og jeg finner heller ingen som fører den. Noen som vet om en butikk som faktisk har den inne?

 

Andre lignende løsninger er også aktuelle, men de må kunne kjøpes, og det ganske kjapt! ;)

 

Hvem fører store myggnettinger i løsvekt?

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt en myggnetting til tarp? Den må kunne kjøpes i Norge, da jeg har litt dårlig tid. Det bør være en som dekker hele soveposen. Jeg ser Hilleberg har en Mesh Ridge. Den ser fin ut, men koster litt og jeg finner heller ingen som fører den. Noen som vet om en butikk som faktisk har den inne?

 

Andre lignende løsninger er også aktuelle, men de må kunne kjøpes, og det ganske kjapt! ;)

 

Hvem fører store myggnettinger i løsvekt?

Jeg hadde skikkelig hastverk en gang og kjøpte myggnetting til barnevogn! Funket kjempebra, men du bør ikke vri deg for mye i søvne. ;) En ikke altfor dyr nødløsning som gjør nytten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nettopp vært diskutert i andre tråder her inne. Tror det var en tråd om fastpacking. Sea to summit har en variant som selges på xxl. Den mangler bunn, men kan henges opp fra Tarpen over liggeplassen og sikres i bakken med fire plugger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en kjøkken butikk i går, litt usikker på hvilken som hadde, Kitchen eller Cristiania Glassmagasin, de hadde iallefall insektnetting til vinduer. Var nok bare til ett vindu i esken, men flere esker kan jo brukes til å sy det man trenger. Sjekket ikke pris, men de har det i butikken.Nå. Siden det haster mener jeg.

 

Hvis det haster veldig kan du til rett pris få kjøpe mitt Sea to summit Dart 2 telt :D Det har rent insektnett innertelt - som kan brukes sammen med tarp om du vil. Silnylon ytterduk. Stengene går i innerteltet så det står uten ytterduk og trenger heller ikke plugger da det spennes helt opp med stengene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telt får bli en annen gang 7homas, men takk for tilbudet. 

 

Fortsod det slik at den seatosummit nettingen ikke var knottsikker, og det må den være. Men ja har fått med meg den tråden. Var mange gode tips der, men stort sett bestillingsvarer fra utlandet. Trenger noe som kan kjøpes her og nå. Eller lages veldig kjapt og enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fine og lette ut! Trenger man gulv egentlig? Er vant med å ligge mye i lavo uten bunn, men ser fin ut den med cuben fiber nederst på sidene og i bunnen. Blir nok å finne en ordentlig løsning etterhvert. Satser på Jysk i morgen!

 

Ja, du trenger gulv. Det fant jeg fort ut da jeg skulle prøve å kjøre minimalt med den nano-myggnettingen som tidligere har vært omtalt. Fant først ut at den ikke var knottsikker, og så at jeg fort ble besøkt av maur og andre "critters" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.