Gå til innhold
  • Bli medlem

Albania en gang mellom 11/7 og 3/8 2014


Anbefalte innlegg

Heisann fjellfolk!
Jeg har lyst til å besøke dette flotte fjellandet i ovennevnte periode i sommer. Er (som sikkert de fleste på fjellforum) en fjellentusiast og vil da først og fremst på noen fine topper som er tilgjengelige uten klatreutstyr. Albania er et land med generelt mye fjell hvor de høyeste toppene ligger på rundt 2700 moh. Det jeg hovedsakelig er interessert i å besøke er http://no.wikipedia.org/wiki/De_fordømte_fjellene, siden disse skal være særlig spektakulære. Men vil også se resten av landet hvis det er interessant og ikke minst slappe av på en av landets strender ved det Adriatiske havet i noen dager. Det blir å sove i telt for det meste, kanskje med unntak av tettere bebygd strøk. Det er ikke veldig lett å komme seg til fjells med de offentlige transportmidlene, så da vurderer jeg enten å haike der det ikke lenger kjører busser, eller å leie bil, eller evt. å reise ditt med bil fra Norge, alt etter hva som blir mest fornuftig.

Er det noen som kunne tenke seg å bli med på en slik tur?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.