Gå til innhold
  • Bli medlem

Jobbsekk/tursekk for dame


ost

Anbefalte innlegg

Hei 

 

Kona ønsker seg ny sekk til bruk for reise til og fra og i jobb. I og med at jeg bruker mine tursekker som jobbsekker, så ser hun for seg at denne kombinasjonen tursekk/jobbsekk kan være noe for henne også. 

 

Jeg tenker at det må være mulig å stappe en Pc, skrivesaker og en vinterjakke ned i sekken. Kanskje også en ringperm og et skift. Dette skulle være nok til at sekken også kan brukes på tur. 

 

Har sett litt på nett, særlig på Osprey Momentum eller Tempest, str 20-22 liter, men har ikke landet på noe enda. 

 

Hva bruker dere, og hva slags anbefalinger har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Har osprey tempest 20, og er kjempefornøyd med sekken, men usikker på om den er stor nok øverst til å romme både pc og ringperm. En av delene, pluss vinterjakke, flaske og matpakke går kjempefint. Troe kanskje det går med sånn smal ringperm, men ikke de tjukke, med mindre du får PCen inni permen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.