Gå til innhold
  • Bli medlem

Toppturer med hund?


Villreina

Anbefalte innlegg

Heisann,

Interessen min for høye topper er stigende (pun intended), men jeg liker aller best turer der jeg kan ha med min firbeinte turkompis. Tolleren min er relativt godt fjellvant, men det er et par topper jeg er usikker på om egner seg med hund.

Noen som har gått Romsdalseggen og Høgronden med hund? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke gått disse toppene, men det burde ikke være noe problem for hunder som er vant til å gå tur. Er det steinet, ha med noe potefett/sokker i tilfelle såre poter (hunder som går mye på stein/grus vil være herdet og tåle mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Gikk fra Snøheim til Snøhetta med en dvergschnauzer for noen år siden, i et h....... til vær. Hun ga seg halvveis mellom den bua der oppstigninga begynner og toppen, men jeg synes hun holdt ut lenge.
Går man med liten hund, er det greit å ha plass til den i sekken om det kniper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.