Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppbevaring av svartkjele


Anbefalte innlegg

Annonse

...

Men når jeg en måned eller to etter turen satt meg ned for å se igjennom bildene, så ble jeg mektig irritert på meg selv (som var "fotografen" på turen).

For på nesten hvert eneste bilde som ble tatt av teltet/campen, så er den derre jævla gule stygge Prix handleposen fylt med søppel med.   :-( 

 

Så neste gang tror jeg må innom Armygear e.l. for å få en handlepose i kamuflasje farger :D

Har nok gamle bilder av handleposer og ting strødd ja :) Men er vel ikke bare meg som tar en rydderunde og gjemmer vekk plastposer før bilder tas, eller?

 

For svartkjelen og andre kokekar bruker jeg en tynn nylonpose fra Trangia. Kjøpt løst for en del år siden, kostet lite og holder fortsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok gamle bilder av handleposer og ting strødd ja :) Men er vel ikke bare meg som tar en rydderunde og gjemmer vekk plastposer før bilder tas, eller?

 

For svartkjelen og andre kokekar bruker jeg en tynn nylonpose fra Trangia. Kjøpt løst for en del år siden, kostet lite og holder fortsatt.

 

Det var en lesson learned, så jeg har nok blitt flinkere til å gjemme bort slike ting nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.