Gå til innhold
  • Bli medlem

Hallingskeid med ettåring - tips?


Anbefalte innlegg

Jepp! Jeg og min bror skal på helgetur siste helga i juni, og i år er Hallingskeid i Ulvik blitt turmålet, fordi vi skal ha med min mammajente på da 13 mnd. Vi legger oss på hytte, for å slippe for mye bagasje. Så er tanken å ta en dagstur på lørdagen, der han tar dagsturbagasje i sekk, og jeg tar jenta på ryggen.

 

Det jeg lurer på - er det noen her som har vært der, og kanskje har noen anbefalinger for dagstur-destinasjon? Eller som vil fraråde å gå hit eller dit med baby eller på den tiden av året? *fersk* Andre tips? Gode fiskevann, feks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ligge en del snø på enkelte plasser. Fiskemuligheter er det jo i alle vann rundt der, men kan være is også. Har sjelden vært der så tidlig på året, har tidligst vært der midten av Juli ( 2000) , og da var det litt snøfonner på veien  enkelte plasser, men ikke noe problem. Et flott område for slike korte turer. Anbefales. God tur. 8)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ligge en del snø på enkelte plasser. Fiskemuligheter er det jo i alle vann rundt der, men kan være is også. Har sjelden vært der så tidlig på året, har tidligst vært der midten av Juli ( 2000) , og da var det litt snøfonner på veien  enkelte plasser, men ikke noe problem. Et flott område for slike korte turer. Anbefales. God tur. 8)

Takk og takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.