Gå til innhold
  • Bli medlem

eilekkersnelle


monsmatglad

Anbefalte innlegg

Annonse

Har selv Stradicen og er meget fornøyd. Ser for meg ut som det er vekt og utveksling som skiller. Er du gramjeger  er det "Hele" 50g vi snakker om. Tror du blir fornøyd uanset hvem av dem du velger. SKITT FISKE :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke tvil. Stradicen. Det er en ny modell av året og helt oppdatert på teknologi. Bruker selv fjorårets modell av denne og er meget fornøyd.

Eneste ulempe med denne snella er at det bare følger med en spole. For meg er ikke den ulempen så stor, da jeg alltid fisker med 0.13mm powerpro og sjelden bytter spole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisker med ei eldre twinpower fb 2500, og er sinnsykt fornøyd, velsmurt maskineri:)

Men skulle jeg ha valgt mellom disse to smykkene, måtte det nok blitt stradicen!

Dessuten er det jo som du skriver! En rålekker snelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for den med frontbrems ;)

Begge har frontbrems. 

Twin Poweren har begge deler. Uten at noen til nå har forstått hva som er poenget med det.

 

Til TS: Hvis du er komfortabel med den høye utvekslingen til Stradicen, så går du for den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.