Gå til innhold
  • Bli medlem

Vet. har sluppet opp for motgift mot hoggormbitt


Hege P.

Anbefalte innlegg

Annonse

Slik eg forstår det er det sjeldan det vert nytta motgift mot hoggormbitt, så mange/dei fleste dyrlegar ville ikkje hatt motgifta på lager uansett. (Den er dyr og har låg lagringstid.)

Det er sjølvsagt alikavel krise for dei som faktisk treng motgifta, men oppmodinga frå i alle fall min dyrlege, er å leve som normalt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar selvsagt på tur som normalt, men følger ekstra nøye med hvor vi trør. Egentlig ikke noe poeng, da jeg som regel befinner meg langt fra veterinær i utgangspunktet når jeg er på tur, og vil uansett ha problemer med å rekke til hjelp i tide. Den ene hunden er for tung til å bære også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.