Gå til innhold
  • Bli medlem

IKKE røverkjøp eller godt tilbud


ost

Anbefalte innlegg

Oppdaget at hvis du handler på Fjellsport, så kan du få:

 

Optimus Crux brenner til 345,-

Optimus Terra kjellesett til 499,-

 

Og

 

Pakkepris for disse samlet er 850,-

 

Godt kjøp?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

850 kroner for en gassbrenner og et kjelesett? Nei det er ikke noe godt kjøp. 

Kan få en akkurat like god gassbrenner for en en femtilapp, og tilsvarende kjelesett for en en hundrelapp på Ebay. Samlet pris: 150 kroner, inludert frakt til Norge. Det er et godt kjøp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at hvis du handler på Fjellsport, så kan du få:

 

Optimus Crux brenner til 345,-

Optimus Terra kjellesett til 499,-

 

Og

 

Pakkepris for disse samlet er 850,-

 

Godt kjøp?

Hehe, det der la jeg merke til tidl. i våres også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

850 kroner for en gassbrenner og et kjelesett? Nei det er ikke noe godt kjøp. 

Kan få en akkurat like god gassbrenner for en en femtilapp, og tilsvarende kjelesett for en en hundrelapp på Ebay. Samlet pris: 150 kroner, inludert frakt til Norge. Det er et godt kjøp. 

Eksempler og link?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en krute god brenner til kr 50 inkludert frakt til Norge. 
http://www.ebay.com/itm/Outdoor-Stainless-Steel-Gas-Stove-Burner-Picnic-Hiking-BBQ-Camp-Backpacking-Case-/360683247167?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item53fa65963f

 

Og her har du et solo kokesett til 95 kr inkludert frakt . 

 

http://www.ebay.com/itm/High-Performance-Pot-Bowl-2pcs-Camping-Cookware-Cook-Set-Hiking-Survival-Outdoor-/261287147155?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd5ed7693

Jeg har begg selv. I kokekaret får du plass til både brenner og gassboks, Men jeg plier å legge gassbosken over lokket, og lar posen holde det sammen. Da blir det plass til masse godsaker + en vindskjerm og skjei inni kokesettet. Brenneren er foresten litt stor. Så jeg har også denne til kr 38 inkludert frakt. Men den egner seg bare til vannkoking.

http://www.ebay.com/itm/New-Portable-Outdoor-Picnic-Gas-Burner-Foldable-Camping-Mini-Steel-Stove-Case-/221441543084?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item338ef1cbac

 

Om du er nervøs for å kjøpe direkte fra kina så selger Eagle products en tilsvarende brenner til rundt 200 kr, og akkurat samme kokesettet får du på Coop obs til rundt 300 kr. Men de overlater jeg glatt til de som har for mye penger, da det er akkurat samme vare som vist over...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.