Gå til innhold
  • Bli medlem

Telttur til Lifjell


beaska

Anbefalte innlegg

Annonse

Riktignok noen år siden.  Dro opp rett etter St Hans.  Gikk fra Jønnebu til Kloksteintjønna.  Ikke noe snø.  Til min stor skuffelse var det isfritt.  Men vannet ovenfor var islagt, dvs innoset var litt åpent.  Slengte ut flua og ørreten tok øyeblikkelig (og meg på senga).  Fint å gå videre til Holmen og Småholmen.  Ikke noe snø og bry seg om.  Husker ikke om det var is på Småholmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg ringte Brukås sport i Bø, og fikk vite det hadde vært en kar på ski på de toppene vi skulle på helga før... Det var bart på fjellsida mot bygda, men på toppene var det skare og skiføre. Så vi valgte å droppe Lifjell denne helga og dro til Sauherad istedet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.