Gå til innhold
  • Bli medlem

Ajungilak Altitude Extreme vs. Marmot Col


kjetilk

Anbefalte innlegg

Etter å ha fått Marmot Col varmt anbefalt av min kamerat Janne Corax, som har vært på tonnevis av ordentlig ville turer, hadde jeg nesten lagt 7000 på bordet hos Sportslageret her om dagen... Men så sa selgeren at Ajungilak har begynt å nærme seg Marmots nivå med sine Altitude -poser, og da er det særlig Extreme jeg tenker på.

Dermed ventet jeg, og står nå med det vanskelige valget mellom en pose som er velkjent og vel testet og fra et firma som har god erfaring med dun, og en pose som er lagd av et firma jeg forsåvidt har gode erfaringer med selv, men som ikke har så mye erfaring med dun, og hvor modellen er helt ny.

Er det noen som allerede har erfaring, og som kan sette disse to, sikkert glimrende, produktene opp mot hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

Har ikke erfaring med noen av posene, men jeg har nettopp kjøpt meg en altitude 3-sesonger.

Posen ser helt super ut, i alle forstander av ordet, bortsett fra at den vanntette glidelåsen er enveis,

så du får ikke stukket beina ut i bunnen!

Kan hende dette bare er på tre-sesongeren, men jeg vet ikke.. litt lite gjennomtenkt ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.