Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er den optimale herretrusa?


Trollet

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en vandring i høstfjellet og jeg er lei av å slite med såre baller / skritt på slike turer. Jeg har nok vært litt ulur og brukt hverdagsboksere, men hva er egentlig det optimale.

Jeg trenger gode tips om truser for menn som gjør turen til en god opplevelse. Det bør helst være noe som ikke gnager og som transporterer bort fuktighet mest mulig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fjellfinn
Smartwool ullboxer!

Du merker ikke at du har den på, og tenker ikke på at det er ull! Den mest behagelige boxeren jeg eier! Fantastisk plagg!

Fullstendig enig !

Men jeg bruker en Brynje super thermo truse innerst - den luner godt og holder sakene på plass .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Prøv Aclima ullboxer fra Troll Tekstil.

Helt konge.

Ellers er Norrøna sin Equalizer boxer også veldig god. Spesielt på sommeren. Blir litt for kald på vinteren.

Mvh.

RKD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.