Gå til innhold
  • Bli medlem

Arcteryx Beta AR


Daniel1987

Anbefalte innlegg

Annonse

Den til 2000,- er en eldre modell med Gore-Tex Pro Shell (og av den grunn på salg).  Den til 3399,- er nyeste modell med Gore-Tex Pro. Les mer om forskjellene her. Pro skal være mer slitesterkt og puste bedre uten at dette skal gå på bekostning av vanntetthet. Pro Shell var bransjestandard frem til Pro kom, så om Pro er verdt 1400,- ekstra stiller jeg spørsmålstegn ved, men har desverre ingen egenerfaring å bidra med på feltet. Som med det meste annet man lurer på er nok google din venn.

 

Angående Beta AR synes jeg den blir en middels kompromiss-løsning, og personlig ville jeg heller valgt en høyere Theta SV til vinterbruk og en tilsvarende vanntett lettvekter (av typen overtrekk ved behov) i kombinasjon med en mer pustende bukse til vår/sommer/høst-bruk. Men det er min subjektive mening, og ikke en sannhet med to streker under svaret. Uansett vil jeg anbefale deg å prøve først hvis du har muligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gamlemodellen og er fornøyd men hadde nok kjøpt en annen bukse skulle kjøpt igjen. Og grunnen til det er at den bare har en lomme! Den har en fremlomme med glidlås på høyre side. Det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.