Gå til innhold
  • Bli medlem

Backpacking light Hex Peak - Utskilt


Svandal

Anbefalte innlegg

Annonse

Vurderer selv dette teltet sterkt, ser veldig spennende ut! Gi gjerne en rapport når du har fått det? :)

Det skal jeg gøre, jeg afventede egentlig en video anmeldelse af Bob fra backpackinglight, men grundet deres regnvejr, tog jeg chancen og bestilte efter en god snak med Bob og Rose. Kan kun anbefale butikken, altid venlig og god service.

Ved ikke om du har set den her video fra den tyske forhandler 

 

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Har du fått sett på teltet? Lest på et par blogger at det kan være litt vannskelig å få satt opp innerteltet riktig, har du opplevd dette? Hvordan er liggelengden i teltet? . Legg gjerne ut noen bilder? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun haft det pakket ud i stuen indtil nu :) 

Liggelængden er jeg også spændt på, jeg er 185 høj og 70 kg, der hvor jeg købte teltet er ejeren ca samme størrelse og han kan være der, men der er jo forskel på hvor meget plads man selv føler der kræves.

Har haft inderteltet lagt ud i stuen og umiddelbart ser det ud til der er plads også selv om jeg ligger på et exped synmat 7M, men sover så også på maven eller på siden.

Den med inderteltet er svær at sætte op, den så jeg et tip til, man forlænger de to yderste barduner på indgangs siden, så de trækkes på de pløkke der holder yderteltet, fremfor at skulle have sin egen pløk.

Det vises i videoen ovenover.

Jeg regner med at lave et prøve opsæt her ila ugen. Men dels har jeg arbejde og dels har jeg lige fået ny lejlighed, så skal også have flyttet. 

Men billeder af prøve setup og underlag og sovepose i lagt ud, skal nok komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise bilder av sovende/liggende person i innerteltet på liggeunderlag. Det er vanskelig å se ut fra andre bilder på nett hvor langt innerteltet faktisk er, og hvor mye teltveggene skråner. Selv er jeg 189 cm, og er meget skeptisk til om jeg kan få glede av innerteltet slik det er vist til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.