Gå til innhold
  • Bli medlem

Et litt "røffere" skirenn med pulk


Øyvind Lillehagen

Anbefalte innlegg

Deltok i år på Expedition Amundsen. Et skirenn på tvers av Hardangervidda med pulk. Ingen oppkjørte løyper. Og man må navigere og raste etter egne evner underveis.
Super opplevelse for de som vil være med på slikt i organiserte former, men ikke er så glad i stoppeklokke og lykradresser. ;)
Traseen som løpet følger er en super tur både sommer som vinter med ca 20km lange etapper mellom hvert sjekkpunkt hvor det ligger turisthytter. (På løpet får man ikke gå inn på hyttene)

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært med å arrangert løpet tidligere også. Det blir stadig mer populært. 
I år tror jeg så godt som alle som ble "kvalifiserte" fikk plass.
Men når påmeldingen legges ut ville jeg vært litt kjapp med å melde meg på. Tipper det blir en del som havner på venteliste neste år.

www.xtremeidfjord.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som ca 25 gikk alene, og at det var 49 lag. Noen lag består av to personer, noen tre. Totalt ca 140 personer :-)

 

file:///C:/Users/Ole%20Petter/Downloads/Resultatliste%20Expedition%20Amundsen%202014.xlsx.pdf

 

Lim inn linken over i adressefeltet så får du opp hele resultatlisten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.