Gå til innhold
  • Bli medlem

VillmarksPiloten

Anbefalte innlegg

Hei folkens!! 

 

Jeg trenger deres hjelp ! Vet at dette i utgangspunktet kanskje ikke her helt korrekt arena, men heller ikke helt feil! Jeg har forsøkt å komme i besittelse av info om rekorder for gjennomføring av Norge på langs. Det er en uoffisiell rekord for gjennomføring av NPLvinter, som holdes av Alain Ferber ( 55 dager ) men hans rute gikk igjennom Sverige og Finland og i mitt hode da ei heller Norge på langs. Jeg ville satt ubeskrivelig stor pris på dersom noen hadde hørt av noen de kjenner som kjenner en som har snakket med en osv.. om hva som er den offisielle rekorden for raskest gjennomføring av Norge på langs, vinterstid. 

 

På forhånd, mange takk for alle innspill! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.