Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin Topo Premium eller Experience Pro ?


Kreml

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vurderer å kjøpe meg GPS, og da mest sannsynlig Garmin Oregon 600. Er da litt usikker med tanke på kart. Det står mellom Topo Premium og Experience Pro. Jeg har forstått det slik at Premium har en høyere oppløsning med 1:20 000, mens Experience Pro er på 1:50 000. Experience Pro er delt opp i kun 10 områder mot Premiums 20, noe som fører til at jeg kanskje ikke trenger like mange "kartblad". Det som er viktig for meg er at kartet jeg velger er mest mulig oppdatert og nøyaktig. Jeg lurer også på om noen av disse kartene ser ut som et vanlig turkart med tanke på grafikk? Har noen peiling på andre forskjeller mellom disse kartene annet enn det jeg nevner? Og hvilket kart bør jeg velge?

 

På forhånd, takk  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv Oregon 650 og bruker frikart sine. Føler det fungerer bra og har uansett alltid med fysiske kart så kan sjekke opp mot det hvor jeg er vis ståa er dårlig. Har ikke kjøpt ett eneste kart og bare 1 stor minnebrikke som står i GPSen for å lagre kartadata på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.