Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kjøpe fiskekort til Ytre Sonvatnet i Stjørdal?


Nils Martin

Anbefalte innlegg

Hei!

Et par spørsmål til den her på forumet som isfisker på Stjørdal. Vi er to familier som planlegger å kjøre til Sildra for en isfisketur til Ytre Sonvatnet i Stjørdal i morra søndag 16/2 -14. Er det noen som vet hvor vi kan kjøpe fiskekort?? Finner ikke noe på Inatur, men det kan være at jeg misset noe. 

Hvoran er veistandard nå? Er det skiføre ut til vatnet eller er det best med fjellsko? Hva funker best av mark eller maggot?

Noen som har noen gode råd?

Med vennlig hilsen Martin o co

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk på Stjørdal på inatur.no Det er "Fiske for statsallmenningene Stjørdal" du må ha.

Har ikke vært der selv i vinter men snakket med en som var der for 2 uker siden å da var det ikke snø men svært glatt på stien opp til vatnet. Mulig det er kommet snø nå men noe særlig skiføre tviler jeg på. Tror heller ikke det skal være problemer å kjøre opp til parkering heller

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Fiskekort får du kjøpt hos Sakshaug Sport på Stjørdal'n.  http://www.sakshaugsport.no/index.php/fiske/jakt-og-fiskekort

 

Har heller ikke vært oppover i det siste, så kjenner ikke til veien eller snøforholdene. For 1 mnd siden var det i alle fall lite snø. 

Så skal jeg tippe vil jeg tro at veien er fin, men skiføret ikke så bra. Har kommet litt snø på Meråker-siden vet jeg, men tror nok fjellsko og evnt skøyter i sekken er tingen.

 

Har alltid brukt maggot der på vinteren, men det kan være av praktiske årsaker. :)

 

Randi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.