Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven g66 telt


olekan

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Annonse
Gjest Anonymous

Har dessverre samme erfaring som deg. Elendig info. MEN i Larvik var det en sportsforretning som prøvde å være behjelpelig. Fra Fjellreven som firma er ingen info tilgjengelig. Det sier vel sitt om hva det firmaet er interessert i å gi av opplysninger. For mange selgere og for få med reell kompetanse etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett Fjellreven G66 som jeg har hatt i 35 år. Det har vært brukt på fjellet, på sykelturer og på kajakkturer.

Det fyller lite og veier bare 1700g. Det går an å være to i det, men er mer komfortabelt å være aleine i det. Yterteltet er vandtett, innerteltet puster. Jeg har bare brukt det på sommertiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

:) Kjøpte et Fj.reven i Larvik til kr. 2000- etter sterk anbefaling fra selgeren. Det hørtes ut som om han kunne sakene sine og påsto at det hadde stormmatter. Et til kr. 1.000,- så helt greit ut, gult var det også, noe som gjør det lett å finne igjen. Uten stormmattter. De kan være kan være praktiske. Tok altså det til 2000, satte opp teltet i stua. Ingen stormmatter. Festene til innerteltet var bare delvis i orden. Dette har jeg nå fikset på egen hånd, d.v.s. med hjelp av en teltmaker. Prisene er selvsagt bra men av og til undrer jeg på hvorfor selgerne er så utrolig dårlig informert og hevder kvaliteter ved en vare som det absolutt ikke har. Telefonnummeret til firmaet på kvitteringen var også feil. Etter at 1881 ga meg rett nummer, fikk jeg en hyggelig dame på tråden. Hun sa klart at stormmatter fantes ikke på Fjellrevens telt. Og disse to jobber altså i samme forrretning. Tilbudet om å returnere var jo hyggelig men dyrt og tidsmessig umulig.

Som 2-pers. telt ser det nå helt brukbart ut, og rimelig er det absolutt. Men selgerlureri er jeg lei av og flere innkjøp blir det ikke på meg i den forretningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.