Gå til innhold
  • Bli medlem

Fallkniven A1 vs Sog creed?


Are&Loke

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg fikk kjent på en F1 fra fallkniven tidligere. Den som er en del mindre enn A1. Og den var helt klart nydelig i handa. Har sett en del utube klipp av begge. Og de får begge god kritikk. Men syns det er vanskelig å velge en kniv utifra videoer. De koster jo litt så hadde vært greit å høre noen anbefalninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Cold steel recon scout til formålet! Men til syvende og sist blir den for stor til det generelle friluftslivet! Nå er det bare samekniven som sitter i beltet! F1 står HØYT på ønskeisten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir friluftsliv generelt. Noe hogging, litt spikking osv. Den verste hogginga tar jeg med øksa. Kvaliteten er viktig. Og at den er god å bruke selvsagt.

 

Creed vil sannsynligvis hugge bedre enn A1, men hvis du uansett har med øks, hvorfor hugge med kniv. A1 er en bedre generell friluftskniv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.