Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilde på Real Turmat


Vestmar

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Annonse

Er slik turmat virkelig verd pengene? De koster vel ca 80 kroner, både dette merket og de andre som finnes. En pose fra Toro med gryterett duger vel like bra? Den svir bare ikke like mye i lommeboken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59kr er vel den mer rette prisen... koster 49kr på OBS nå..

Toro gryterett??

Drar du med deg kjøttdeig å griller da??

Real Turmat kan sees på et skikkelig herremåltid, og vekta er utrolig lav, du kan se mer på www.drytech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg forvekslet med et annet merke, jeg har hvertfall sett lignende produkter til oppunder 80 kroner. Og nei, jeg tar ikke med kjøttdeig, det er noen av Toroproduktene som inneholder såpass at man ikke trenger tilsette noe ekstra kjøtt e.l. Gryteretten var bare et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det går off-topic, men slenger meg på likevel.

Ofte når jeg er på tur, tar jeg med meg ferdigstekt kjøttdeig og bare tilsetter til de forskjellige toro grytene. Egner seg selvfølgelig ikke for lengre turer, men for korte synes jeg det fungerer veldig bra.

Real turmat synes jeg er utrolig bra og godt for lengre turer. Kylling, sweet and sour, er min favoritt. Er helt utrolig at de kan få 100g komprimert og tørket mat til å smake så godt.hehehe

De fleste steder jeg ser Real Turmat, ligger prisen på 69kr,-. Ser ofte Adventure food sin utgave til 39kr,-, men denne smaker ikke så godt synes nå jeg.

On-topic: veit dessverre ikke hvor bildet er tatt.

Edit:Ojsann, så ikke før nå hvor gammel denne tråden i utganspunktet var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bildet på posen til Real turmat er tatt i Storfjord kommune i Troms. Dalen bildet er fra heter Elvevolldalen, og fjellmassivet i bakgrunnen er den rundt 1500m, høye Imagaissa. Bildet er for øvrig speilvendt.

Grunnen til at jeg kjenner til dette er at jeg er født og oppvokst ca 3 km fra denne dalen og er "lommekjent" i disse fjellene. Imagaissa kan bestiges via Steindalsbreen, og er en flott topp hvor isbreen går fra ca 400 m helt til topps på rundt 1500 m. Vil tro at dette er en av de isbreene i norge med flest sammenhengende høydemetere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.