Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY: Beskyttelsestrekk til Exped DownMat i jervenstoff


Henrik

Anbefalte innlegg

Annonse

Tar du bestilling? :-)

 

Hehe.. jeg fikk vel en forespørsel på om jeg tok bestilling på regntrekket til sekken min uten at det ble noe mer ut av det.. hehe..

Først skal jeg lage to trekk. Ett til meg og graham. Dette må jeg uansett gjøre før 30. desember, ettersom jeg ikke har tilgang på symaskin etter det.

 

Jeg tipper jeg har nok stoff igjen til flere trekk, men jeg og graham vil nok også spare litt på stoffet til vi finner andre ting vi kan bruke det på også!

Men om jeg føler jeg har tid og sånt og nok stoff, skal du ikke se bort i fra at jeg kan sy et trekk til! :P

Problemet oppstår først når flere også vil ha slikt trekk! :P

 

Hva er du isåfall villig til å gi for et sånt trekk? :D

Vi har vel betalt 170 kroner per løpemeter for stoffet, så kommer det strikk, sytråd og nåler(de kan knekke pga. jervenstoffets tykkelse) i tillegg. Videre tar det jo også litt tid å lage dette her, så dette er uansett kostbart for oss. Det er ikke akkurat det billigste produktet man lager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trekket vanntett? Hvis så tar jeg et i bestilling med en gang, hva tar du for et slik? 

 

Trekket er vanntett, men det er ikke sømmene. Så du kan ikke duppe trekket ned i vann og regne med at de ikke siver vann gjennom sømmene.

 

Jeg har vel fått 4 henvendelser om trekket hittil, om jeg tar bestilling på det.

På generelt grunnlag sier jeg at jeg ikke tar dette opp til bestilling, men jeg isåfall får diskutere dette med hver enkelt isåfall. Dette er jo ikke noe kommersielt.

Trekket som jeg syr har også småfeil, bare så det er sagt! Da tenker jeg i hovedsak på sømmene som er vanskelig å få til med dette stoffet, og jeg må da gjerne sy dobbelt på de aktuelle stedene.

 

Jeg spiller som allerede nevnt i en annen post, ballen over til deg/dere. Hva er du villig til å gi for et sånt trekk?

 

Dere som er interessert får heller ta å sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt med et litt større trekk ja.

 

Kjøpte et sånn stolkit til mitt downmat og der var det med et større vanntett trekk som passer til underlaget med stoltrekket påmontert. Stoltrekket fungerer førøvrig som et vanlig beskyttelsestrekk når man ikke har i stengene som stiver den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Pent! Men vær forsiktig med hvor du legger det fra deg. Med den kamuflasjen blir det vanskelig å finne igjen.. :)

Man får vanlig "regntøystoff" på velutstyrte stoffbutikker også om man ikke vil bestille jervenduk. I tillegg får man kjøpt tape til å forsegle sømmene med (som strykes på).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent! Men vær forsiktig med hvor du legger det fra deg. Med den kamuflasjen blir det vanskelig å finne igjen.. :)

 

Tro meg, jeg har jo laget regntrekk til sekken min i samme format også :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.