Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med Bergans Fonna Down jacket?


finfyr

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne dunjakken fra Bergans? 

 

Har allerede en stor og varm dunjakke, som brukes når jeg ikke er i aktivitet ute. Er på utkikk etter en lettere jakke som kan brukes når en kjører nedoverski sammen med ungene i bakken. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Litt sent svar kanskje - men likevel. Jeg vurderte Fonna da jeg kjøpte dunjakke i fjor, og prøvde den i butikk. Men jeg synes den ble for ruvende, litt mye Michelin-gubbe. Jeg valgte i stedet en Norrøna Lyngen down750 (ikke lettvektutgaven). Den er varm, men ikke for varm. Det er mulig å drive med lett aktivitet i den uten å drukne i svette. Ytterstoffet er tynt, så jakken er svært lett i forhold til varmeverdien. Dunfyllet er av veldig høy kvalitet, og Norrøna garanterer at den ikke stammer fra fugler som blir ribbet levende. Siden jakken ikke er så ruvende er det enkelt å ha en skalljakke utenpå dersom det er behov for det. Anbefales varmt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.