Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose til stor mann


Tessatroll

Anbefalte innlegg

Hei Fjellforumfolk :)

 

Eg har ein sambuar som treng ny sovepose. Heldigvis for meg. Han fyller nemleg snart 40, og er av typen som aldri treng noko.

Men ny sovepose har  han no also funne ut at han ynskjer seg, då han synest at den gamle er for liten.

 

Problemet er berre at den gamle er eigentleg ikkje direkte liten den heller.

Han har sett på nokre av dei soveposane vi har funne som er 90 cm over skuldrane, og synes også at desse er for trange.

Vi har sett  på Isbjørn sine posar, problemet er berre at vi går ein del turar i terreng som ikkje er eigna for pulk om vinteren, og om sommaren....vel då er det no bæring som tel.

Mannen er også av typen som brukar same sovepose heile året, han frys sjeldan, og er det for varmt opnar han alle luftehol. 

Ullkle, exped dun og soveposen som dyne synes han held lenge i 20 minus, inni ein oppspent jervenduk (så kort at føtene stikk ut)

Sovesystem av typen Big Agnes vil han ikkje ha.

Heller ikkje quilt.

 

Då står eg att med følgande kriterier:

 

- Dun

- Nakkekrage 

- Gjerne tovegs glidelås for lufting av føtter (ikkje eit must)

- Minimum 100 cm over skuldrane

- Gjerne også romsleg rundt knea, då ein periodevis trøblette rygg gir ein del nattleg aktivitet i posen. 

- Treng ikkje gå lenger ned enn minus 15

 

Klar over at dette kanske var drøyt, og lurer på om nokon kjenner til ein produsent som syr dunposar på "skreddarsaum", eller mot all formodning skulle vite om ein pose som tilfredsstiller desse krav :)

 

Kostnad er eigentleg ikkje eit stort spm. Det er ei 40 års gåve, og truleg kjem han til å nytte den til den siste dunflukse har vandra sin siste tur ut saumen, 

 

 

 

På førehand takk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk f.eks WM sine poser de har noen som er ekstra vide. F.eks Kodiak MF. http://www.westernmountaineering.com/index.cfm?section=Products&page=Sleeping%20Bags&cat=Microfiber%20Series&ContentId=38

Finnes og i 215cm versjon da er den og bred.

 

Feathered Friends er en produsent som og tar noen bestillinger på poser utenom standard størrelse. De har meget gode poser. Man kontakter da kundeservice og får bestilt "manuelt". Leveringstid på en slik pose er 4-6 uker.

Men de må jo da kjøpes fra USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk f.eks WM sine poser de har noen som er ekstra vide. F.eks Kodiak MF. http://www.westernmountaineering.com/index.cfm?section=Products&page=Sleeping%20Bags&cat=Microfiber%20Series&ContentId=38

Finnes og i 215cm versjon da er den og bred.

 

Feathered Friends er en produsent som og tar noen bestillinger på poser utenom standard størrelse. De har meget gode poser. Man kontakter da kundeservice og får bestilt "manuelt". Leveringstid på en slik pose er 4-6 uker.

Men de må jo da kjøpes fra USA.

 

Tusen hjartans :)

Viste ikkje at WM hadde vide posar, har sett føre meg at deira produktutvalg er veldig "alpinestyle", og har slik ikkje tenkt over det som eit alternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De  har vide poser i Ultralite serien også men de versjonene blir nok ikke varme nok.

De har f,eks Badger på salg på Sportsnett nå i 7ft versjon. Den er ratet til -10 dog. http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=4084&cid=629

 

Desverre er nok desse noko for smale også...kika på den breiaste WM har, men den er ikkje å få tak i her til lands, og dei eg har ufnne som sel han sender ikkje til Norge.

Men har sendt førespurnad til Feathered Friends, så får vi sjå kva som kjem utav det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marmot sine superlightposer (helium, hydrogen etc) er faktisk veldig brede.

Har en lithium, og den er like bred over skuldrene som WM alpinlite (som er svært bred)

 

Du kan også ta en titt på montbell sine poser, de er laget med strikk i hele lengden, og er derfor svært komfortable.

Har en venninne som har en, og hun er svært fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marmot sine superlightposer (helium, hydrogen etc) er faktisk veldig brede.

Har en lithium, og den er like bred over skuldrene som WM alpinlite (som er svært bred)

 

Du kan også ta en titt på montbell sine poser, de er laget med strikk i hele lengden, og er derfor svært komfortable.

Har en venninne som har en, og hun er svært fornøyd.

 

Skal sjekke ut Montbell ;) 

Han synest nok alpinlite er hakket for smale diverre.

Har no sikta meg inn på Western mountaneering sin Bristlecone, den største dei har.

Med mindre eg får mail med feathered friends om at dei kan hoste opp noko i tilsvarande str eller større, eller at eg finn tilsvarande str eller større hjå Montbell :)

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke ut Montbell ;)

Han synest nok alpinlite er hakket for smale diverre.

Har no sikta meg inn på Western mountaneering sin Bristlecone, den største dei har.

Med mindre eg får mail med feathered friends om at dei kan hoste opp noko i tilsvarande str eller større, eller at eg finn tilsvarande str eller større hjå Montbell :)

 

Takk :)

 

Fulgte linken din, og den var verkeleg stor! Supert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er nok desse noko for smale også...kika på den breiaste WM har, men den er ikkje å få tak i her til lands, og dei eg har ufnne som sel han sender ikkje til Norge.

Men har sendt førespurnad til Feathered Friends, så får vi sjå kva som kjem utav det :)

Jeg er en 'godt voksen' mann, og har en WM Alpinelite som jeg har kjøpt og montert original kile/expander på. Nå er den så vid at jeg kan krølle knærne opp under meg når jeg ligger på siden, og soveposen ligger fremdeles rett ut. Vidunderlig :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 'godt voksen' mann, og har en WM Alpinelite som jeg har kjøpt og montert original kile/expander på. Nå er den så vid at jeg kan krølle knærne opp under meg når jeg ligger på siden, og soveposen ligger fremdeles rett ut. Vidunderlig :-P

Det er eit godt alternativ :)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på Exped Dreamwalker som du får i forskjellige utgaver. Jeg har to slike selv og er superfornøyd. De er romslige og har ingen mumieform. Har ordentlig hette og åpning for armer. Åpning i bunnen gjør at man kan gå ut og gjøre det man må på vinteren uten å gå ut av posen, i hvert fall om man er mann. :) Suverene poser og bruker nå kun disse selv. Aberet er at de er lite tilgjengelige i Norge. Exped sin importør holder til på Røros og når jeg handlet var jeg i kontakt med dem. Men endte opp med å handle fra USA og det ble egentlig ikke dyrere heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon Isbjørn på Heimdal. Skal ikke si for sikkert, men tipper du får skreddersydd pose uten tillegg i prisen og om ikke er det ikke et ille påslag. Men dette er stedet hvor de fleste løsninger er mulig og snakker du med Mr Isbjørn selv er det er utrolig real og flink kar med lang erfaring og mye kunnskap. Forstod deg slik at du mente posene var for store og tunge, men de har eget kardeverk og kan sakene sine, så kanskje foreslår han noe du vil like. Bare et forslag jeg mener det er verdt å prøve.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon Isbjørn på Heimdal. Skal ikke si for sikkert, men tipper du får skreddersydd pose uten tillegg i prisen og om ikke er det ikke et ille påslag. Men dette er stedet hvor de fleste løsninger er mulig og snakker du med Mr Isbjørn selv er det er utrolig real og flink kar med lang erfaring og mye kunnskap. Forstod deg slik at du mente posene var for store og tunge, men de har eget kardeverk og kan sakene sine, så kanskje foreslår han noe du vil like. Bare et forslag jeg mener det er verdt å prøve. :)
Enig i at det er verdt eit forsøk. Har fått tilpassa pose der til meg sjølv før, og var særs nøgd med servicen. Sent from my C6903 using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på Exped Dreamwalker som du får i forskjellige utgaver. Jeg har to slike selv og er superfornøyd. De er romslige og har ingen mumieform. Har ordentlig hette og åpning for armer. Åpning i bunnen gjør at man kan gå ut og gjøre det man må på vinteren uten å gå ut av posen, i hvert fall om man er mann. :)Suverene poser og bruker nå kun disse selv. Aberet er at de er lite tilgjengelige i Norge. Exped sin importør holder til på Røros og når jeg handlet var jeg i kontakt med dem. Men endte opp med å handle fra USA og det ble egentlig ikke dyrere heller.
Skal ej sjekke ut :) Takk :) Sent from my C6903 using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då he gubben sjøl fått velge frå øverste hylle. Nøktern som han er ville han ha en Isbjørn Barents, so då vert det både sovepose og salt i julegrauten ;)

 

Isbjørn syr den 220 cm rundt skuldrane og sjølvsagt då resten av posen i relativ størrelse. 

Andre gong eg handlar hjå dei på eit år, kan ikkje sei meg anna enn nøgd med servicen!

 

Takk for hjelp og innspel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon Isbjørn på Heimdal. Skal ikke si for sikkert, men tipper du får skreddersydd pose uten tillegg i prisen og om ikke er det ikke et ille påslag. Men dette er stedet hvor de fleste løsninger er mulig og snakker du med Mr Isbjørn selv er det er utrolig real og flink kar med lang erfaring og mye kunnskap. Forstod deg slik at du mente posene var for store og tunge, men de har eget kardeverk og kan sakene sine, så kanskje foreslår han noe du vil like. Bare et forslag jeg mener det er verdt å prøve.

 

:)

Helt riktig Isbjørn syr på mål og virker helt utrolige. Men dem er ikke i dun da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig Isbjørn syr på mål og virker helt utrolige. Men dem er ikke i dun da :)

Nei det er dei ikkje :) Gubben konkluderte etter litt tenking med at han dei gongane vekt er av betydning kan bruke ein kile i den gamle dunposen sin, men at han i dei fleste tilfeller godt kan leve med den ekstra kiloen som syntetposen veg. Då har han i tillegg ein av kvar, og kan velje pose litt etter tilhøve også. 

Soving under open himmel på eit fuktig Vestland favoriserar ikkje alltid dunposar i veldig stor grad :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.