Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjapt spørsmål om Snowboardstøvler


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg fryser lett på bena. Bruker relativt tykke sokker, samme som jeg bruker i fjellstøvler. F.eks Aclima sine warmwool eller hotwool (syns de gir omtrent like mye varme). Bruker ikke raggsokker, type bestemors hjemmestrikka. Jeg preier å ha i en varmesåle også som jeg kan skru på om det blir kaldt. Er jo stor forskjell om det er -2 grader og sol eller -15 og vind. Sikkert litt forskjell i hvor varme støvlene er. Hvor mye klær man ellers har på kroppen og hvor lett man fryser er avgjørende. Jeg er avhengig av at støvlene sitter ordentlig på foten for å klare å få kontroll på brettet (er nok litt klønete), men samtidig er det viktig at man ikke strammer til så godt at blodsirkulasjonen blir dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.