Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltplugger helsport varanger camp


tusjmann

Anbefalte innlegg

Hei!
Ser at Helsport opplyser om at pluggvekten på dette teltet er 0,9 kg. Det høres da fryktelig mye ut?

Noen som kjenner til de som følger med? Burde jeg erstatte de med disse: http://www.outnorth.no/no-hilleberg/hilleberg-y-peg-(10-pcs).php ? Eller blir de for små for ett så stort "telt"?

 

Kjøpt denne Lavvoen til familien til jul (selv om mine kompiser beskylder meg for å kjøpe den til meg selv :))
Litt dumt å pakke den opp nå for å beskue den, men må vel vente til over jul :)...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en annen type plugger som følger med denne lavoen. Hvorfor vet jeg ikke. De er av tyngre materiale, og er mye sterkere enn de 'vanlige' helsportpluggene. Selv har jeg lagt vekk de som fulgte med teltet til fordel for typen som hørte til andre telt jeg har kassert. Jeg tror vekten er bortimot halvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.