Gå til innhold
  • Bli medlem

ME Snowline Dunsovepose


Miamaria

Anbefalte innlegg

http://www.oslosportslager.no/produkt/mountain-equipment-snowline-dunsovepose-185-cm-7973.aspx

Er det noen som har erfaring med denne? Eller evt. i hvert fall det merket?
 

(Den ble nylig solgt til nærmere halv pris uten at det ble nevnt i røverkjøptråden. Er 6999 kanskje dyrt i utgangspunktet, eller er den ikke så bra, eller har rett og slett ingen oppdaget det?)

 

Den så varm ut for meg etter spesifikasjonene, men jeg har nokså nøyaktig null peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, det høres bra ut. Jeg kom nemlig til å bestille den før de satte opp prisen, men angret meg litt siden jeg egentlig ikke ante hva jeg hadde gjort... Men da er det neppe ekstremt teit kjøp i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vuderer selv å kjøpe denne, som et kaldere alternativ til min WM Bison

Men om du ikke har dårlig tid, vent med å handle. Det kommer garantert tilbud, har observert denne til kr.3900,- minst tre ganger siden sommer.

Du får jo WM lynx GSW til samme pris (6999). http://bakkeas.mamutweb.com/Shop/Product/Western-Mountaineering-LYNX-Gore-Windstopper-GWS-180cm/100019

Kjenner ikke ME så godt men Western Mountaineering er ihvertfall så bra man kan få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vuderer selv å kjøpe denne, som et kaldere alternativ til min WM Bison

Men om du ikke har dårlig tid, vent med å handle. Det kommer garantert tilbud, har observert denne til kr.3900,- minst tre ganger siden sommer.

 

Regner ikke med den blir så fryktelig mye billigere enn 3799 nå framover da, det er vel sesong for varme poser. :) Håper å få bruk for den i jula, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.