Gå til innhold
  • Bli medlem

VettisFossen


Michael

Anbefalte innlegg

Hejsa!!! Så er der kun en uge til jeg skal til Jotunheimen (3 sep)!!! - Det har jeg sgu vente mange måneder på!!! :):!::D

Jeg vil lige en tur forbi vettisfossen som start på min tur. Så har lige nogle spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med :D

- Kan man køre i bil fra Øvre årdal helt ind til Hjelle?

- Er der gode parkerings muligheder i Hjelle?

- Kan I anbefale et godt sted at campe ved VettisFossen?

Hilsen Michael/Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg beklager på Norges vegne at du kommer til et land med konstant drittvær året rundt. Men håper dere får oppleve små gløpper i skylaget fra tid til annen.

Det var da voldsomt 8)

Har hatt ni dager i det norske høyfjellet i sommer. Fem av dem har vært strålende, to vekslende og to dritdårlig. ;)

Jeg håper og tror at vår danske venn får opleve norsk august/september vær på godt og vondt. Synes norsk natur fremstår dramatisk og mektig sjøl i dårlig vær. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil anbefale at du går til Vetti frå Hjelle, svippar innom Vettisfossen, går tilbake til Vetti (dette tek 30 min), gå opp på Vettismorki (500 høgdemeter) og campe innover der ein stad (Ingjerdbu eller vidare innover). Kanskje du til og med rekk til Skogadalsbøen om du har fart i beina.

God tur!

Edit: Vettisfossen er minst like pen ovanfrå som nedanfrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.