Gå til innhold
  • Bli medlem

Gamle telemarkski noe å spare på? (Evolution)


erlingba

Anbefalte innlegg

Kom over et par gamle telemarkski med Voilé 3-pin på et loppemarked.

Kjøpte de hovedsaklig på grunn av bindingen.

 

Merket er Evolution USA Ruby Cruise, og fargen er burgunder til rødt.

De ser ut til å være veldig lite brukt, nesten ripefrie såler.

 

Fant ikke mye info om dem på nett, så jeg ville høre her om noen hadde kjennskap til de før jeg skroter dem.

 

Såvidt jeg kan se er Voilé-bindingene identiske med de man får kjøpt nå, eller er de blitt oppgradert siden 90-tallet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Som bakkeski er de vel gått ut på dato, men jeg kaster ikke 2 par Evolution ski som ligger på loftet likevel. Jeg er kanskje litt nostalgisk, de første Europa 77 og de første E99  (grønne med alukanter) blir også tatt vare på.

 

EirikW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over et par gamle telemarkski med Voilé 3-pin på et loppemarked.

Kjøpte de hovedsaklig på grunn av bindingen.

 

Merket er Evolution USA Ruby Cruise, og fargen er burgunder til rødt.

De ser ut til å være veldig lite brukt, nesten ripefrie såler.

 

Fant ikke mye info om dem på nett, så jeg ville høre her om noen hadde kjennskap til de før jeg skroter dem.

 

Såvidt jeg kan se er Voilé-bindingene identiske med de man får kjøpt nå, eller er de blitt oppgradert siden 90-tallet?

Er det slik at du kun skal kvitte deg med skia og ikke bindingen? 

Hvis ikke kunne jeg være interessert i å kjøpe de av deg, trenger et par ekstra fjellski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.