Gå til innhold
zimwalker

Diskusjon ang. røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Ser at det kan være behov for å diskutere/kommentere/oppklare ting som postes i røverkjøpstråden. Foreslår derfor at det opprettes en egen fast tråd - på samme sted - for diskusjon/kommentarer/oppklaring og avklaring osv. Diskusjoner osv henvises da dit. Info om at en slik tråd finnes kan også legges inn i den info-posten som nå alltid ligger øverst på alle sider i tråden.

Jeg tillot meg å flytte denne tråden til samme stedet som Skjult lenke - logg inn for å se den - lenker til denne tråden fra Røverkjøpstråden - intensjonen er at man kan diskutere evt. røverkjøp her. admin KI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
55 minutter siden, Gittiamo skrev:

FYI. Gsport solgte real for 89,- i butikken og 99,- på nett. Hjelper uansett med 30 % men det var uten tvil en fordel å dra rett til butikken. 

Samme type altså? Er det ikke noe prismatchopplegg på det der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
43 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Samme type altså? Er det ikke noe prismatchopplegg på det der?

Sjekka bare prisen på lapskaus. Hadde sjukt dårlig tid i dag. Men den var prisa forskjellig ja. 

Kan ta en tur til butikken mandag og se hva slags priser de har der da. Men jeg reagerte på at de solgte for 99,- på nett for den prisen har jeg ikke sett i den butikken før. Er snakk om gsport i Grensen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

XXL Lade i Trondheim hadde nyåpning idag og solgte ut 15 stk Helsport Reinsfjell 3 Superlight til 3000,-

Jeg gadd ikke stå i kø før klokka 07 om morgenen for å sikre meg ett, så avskrev hele greia, men stakk likevel innom i 9-tiden for å sjekke, og jaggu hadde de ikke utstillingsmodellen stående, så jeg fikk med meg den siste de hadde. Meget tilfredsstillende! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider