Gå til innhold
zimwalker

Diskusjon ang. røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Ser at det kan være behov for å diskutere/kommentere/oppklare ting som postes i røverkjøpstråden. Foreslår derfor at det opprettes en egen fast tråd - på samme sted - for diskusjon/kommentarer/oppklaring og avklaring osv. Diskusjoner osv henvises da dit. Info om at en slik tråd finnes kan også legges inn i den info-posten som nå alltid ligger øverst på alle sider i tråden.

Jeg tillot meg å flytte denne tråden til samme stedet som Skjult lenke - logg inn for å se den - lenker til denne tråden fra Røverkjøpstråden - intensjonen er at man kan diskutere evt. røverkjøp her. admin KI

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40% på bagger og ryggsekker på Outnorth.no frem til 25/11 kl 23:00 :smile:

Sent from my iPhone using Skjult lenke - logg inn for å se den

Det står "OPPTIL" 40%. Vesensforskjell det! "Opp til" X% eller "inntil" Y%, vanlig utrykksmåter når butikker skal skape inntrykk av at rabatten er større og/eller "rabatteringen" mer omfattende enn den faktisk er.  Spiller på at kunden bare skal se (det høye) prosent tallet...som du gjorde her. :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den for utvalgte produkter under bla. Outdoor avdelingen. Du må bruke rabattkoden i kassen (når du har logget inn). Kode: xY6LfERa. Koden finner du også på siden jeg Skjult lenke - logg inn for å se dentil her.Tilbudet varer til 3.desember. Kan altså gjøre et kupp der om du slumper til å finne noe i utvalget deres.som du likevel hadde tenkt å kjøpe.. :)

Har sett litt på dette tilbudet og syns mange av prisene er kunstig høye. F.eks Buck Redpoint kniv:

Skjult lenke - logg inn for å se den

og Bear Grylls Ultimate Knife:

Enig, ser slik ut ja. Begge knivene går for minst et par hundrlapper mindre andre steder. Desverre ikke ukjent at når noen skal selge varer som "tilbudsvarer", så oppgir de en for høy før-pris.

Se feks denne fra Forbrukerombudet i 2011 om Skjult lenke - logg inn for å se den

Lønner seg derfor alltid å sjekke selv, f.eks via tjenester som Skjult lenke - logg inn for å se den, Skjult lenke - logg inn for å se denog lignende  (man finner bl.a en liste over slike hos  Skjult lenke - logg inn for å se den , jf også Skjult lenke - logg inn for å se den)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært å handlet her idag, black friday. Var visst tilbud ut dagen.   Walk King og Walk Queen fjellstøvel til 999kroner. Butikkpris er 2399.

www.sportsdeal.no

Mulig jeg ser feil, men det ser for meg ut som det er den gamle modellen av Walk King de selger billig der. Sammenligner da med bildene jeg ser hos Skjult lenke - logg inn for å se den der de har både ny og gammel modell (kom ikke inn på <Skjult lenke - logg inn for å se den> nå)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En presisering av Skjult lenke - logg inn for å se den i dag. 

Ved å skrive inn koden i rabattkodefeltet når du handler, får du 15 % rabatt på alle varer (unntatt GPS) på Fjellsport.no f.o.m i dag og ut HELE 2013

Presiseringen er : unntatt lagerrydding og kampanjevarer. 

Tidligere sto det (føyd til av meg) at dette også gjaldt tilbudsvarer - noe som også stemte, men dette er endret nå - av helt forståelige grunner :)

Hvilke grunner? Uten å vite hvilke grunner kan jeg ikke ta stilling til om de er forståelig.

Uansett begrunnelse syns dette var en dårlig nyhet! Vet de hva de gjør? Ikke vet jeg. Det jeg vet er at  jeg som fjellsport-kunde har fulgt med på ukens tilbud og ulike kampanjer i spenning, vel vitende at jeg som "fjellforumist" ville få 15% på på alle kjøp, også kampanjepriser og ukens tilbud. Dette har bidratt til at jeg har handlet mer enn jeg strengt tatt trenger når nettoprisen har vært "uimotståelig". Utover å slå til på et konkret tilbud har jeg som regel hver gang jeg har handlet rasket med meg div.andre ting i samme slengen. Enten fordi jeg trengte disse tingene,...eller bare fordi de falt i kategorien "kjekt å ha" og jeg nå likevel måtte betale samme frakta...eller fordi det var disse tingene som gjorde at jeg ville bikke over den magiske grensen for fri frakt. Kort sagt har de ekstra 15 prosentene gjort at jeg har handlet mer hos fjellsport enn jeg ellers ville ha gjort.Nei, nå blir det ikke like spennende å følge med på "ukens tilbud hos dem"...ikke noe jeg på "død å liv" må sjekke hver tirsdag når det kommer nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik som rabattkoden nå fungerer er det vel den fungerer ellers på andre nettbutikker jeg har vært borti.

Just så, de blir som alle andre... stikker seg ikke ut, ingen grunn for meg å følge spesielt med på hva de legger ut lengre..ikke noe mer enn andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg visste ikke at Sportslageret og Sportsnett gir fast 15% på alle varene til DNT medlemmer - det gir de også på tilbudspriser?

Så vidt jeg vet gjelder rabatten hos de to nevnte ikke på "tilbudsvarer". Men som vi sier her, det var jo nettopp det som gjorde tilbudet fra Fjellsport til oss her på forumet spesielt, det som skilte dem ut. Inntil nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bare si - for min egen del har jeg vanskelig for å "fronte" -  at vi på Fjellforum mener at nettbutikkene skal selge med tap til oss.

Nå syns jeg du slår inn åpne dører her. Er det noen som "fronter" at noen skal selge noe med tap her? Og hvem er det som sier at de selger med tap? Gevinsten av "mersalg" - og tilbakevennende kunder skal man som tidligere påpekt ikke se bort fra. Men jeg syns nå diskusjonen så langt virker noe søkt når man begynner å trekke inn god service og rask respons osv. Slike ting har selvsagt noe å si for hvor folk flest velger å handle, helt klart, men det er jo ikke servicen på Fjellsport som er satt under debatt, men at de velger å kutte ut en rabattordning som åpenbart tiltrekker seg kunder og vel må antas å øke varelagerets omsetningshastighet. Med en fast rabatt i lomma, som gjør at ellers "middels gode tilbud" frister, - har Fjellsport vært første stopp når jeg det er noe jeg (tror jeg) trenger. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Fjellsport sier til meg på telefonen at de på svært mange ordrer til brukere hos oss har solgt med direkte tap - hva skal jeg svare på det? Skal jeg forlange at de skal fortsette å subsidiere brukere her fra Fjellforum? For meg blir det fullstendig feil - og de vel ga et veldig godt plaster på såret. De har ikke brutt noen avtale med oss og den avtalen vi hadde var svært uvanlig og helt urimelig for dem. De ble som jeg har nevnt før - oppmerksomme på det når jeg sendte ut den eposten - greit nok. De som benyttet seg av det fikk mange gode kjøp  og det var over svært lang tid - hele 4 måneder.

Litt saftig retorikk her nå, som når et rettferdighetsargument trekkes inn, som at vi "subsidieres av andre kunder" ...noe som altså "blir fullstendig feil". Siden når ble markedet rettferdig og hvorfor er dette relevant her? Skal en slik logikk forfølges må en vel avvise alle eksklusive tilbud som måtte tilbys oss som forumbrukere her, så lenge ikke alle andre får de samme tilbudene. Syns ellers jeg hører her det man dessverre ofte og oftere hører fra næringslivet der man omtaler "tapt fortjeneste" som tap. Altså, fordi man ikke oppnår det man hadde forventet, håpet på, budsjettert med, så omtales det som om man har tapt penger. Ok, da tapte jeg 50.000 under de siste lønnsforhandlingene. Rent tap, for jeg fikk ikke det jeg håpet på. At jeg likevel har til smør på skiva og bensin på tanken får være underordnet.   Sukk...  er kanskje  bare bare meg nå som har kilt fast glidelåsen  og ikke kommer meg ut av posen når krampa tar meg. :-0

Når det gjelder hva en skal si  når de ringer og sier de at "at de på svært mange ordrer til brukere hos oss har solgt med direkte tap"? Vel, Dersom de faktisk mener at de ikke ikke tjenere penger på den reklamen og det mersalg dette tilbudet skaffer dem - er det jo til syvende og sist opp til dem om de vil trekke tilbudet tilbake.  Helt klart.

Google, avansert søk:

"fjellsport.no" site:Skjult lenke - logg inn for å se den

About 26,000 results (0.34 seconds)

"sportsnett.no" site:Skjult lenke - logg inn for å se den

About 8,700 results (0.08 seconds)

"komplettfritid.no" site:Skjult lenke - logg inn for å se den

About 7,260 results (0.32 second

"outnorth.no" site:Skjult lenke - logg inn for å se den

About 7,100 results (0.42 seconds)

Forstår fremdeles ikke hvordan de kan "tape" på slikt, men men... Fjellsport.no gjør hva Fjellsport.no ønsker. Og jeg gjør som jeg vil.. stemmer med bena og går dit  tilbudene for meg synes best - uansett hva navnet måtte være. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: En annen ting er at fjellsport ofte har lavere veil. pris enn andre. F.eks koster MSR Whisperlite Universal kr 1499 hos fjellsport mens den koster kr. 1999 hos de to andre jeg nevnte ovenfor. (den er forresten på tilbud hos fjellsport denne uken til kr. 1095 og med fjellforumkoden ble prisen, inntil i dag, kr. 931!)

MSR Whisperlite Universal Stove finner jeg Skjult lenke - logg inn for å se den nå. Der finner jeg også  Primus Micron Lantern gasslykt (med stålnett) Skjult lenke - logg inn for å se den. Sistnevnte koster Skjult lenke - logg inn for å se den ser jeg. Prisene hos xxl.no ser ikke ut til å være kampanjepriser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel - legg på 59,- i frakt så blir det 1108,- på XXL. Det er jo dyrere enn fjellsport.

Hva som er kampanjepris eller ikke på XXL er vel en litt annen diskusjon. Har inntrykk av at prisene der svinger like mye som hos andre.

Prisutviklingen hos Fjellsport ser man ellers her  - vet ikke om XXL har noe slikt.

Du har kanskje en slik prisutviklings-fremstilling også for Primus Micron Lantern gasslykt (med stålnett) som jeg bestilte til Skjult lenke - logg inn for å se den hos XXL.no og som koster  Skjult lenke - logg inn for å se den?

Når jeg nå skulle ha begge varene, Whisperlite og gasslykta, så sparte jeg på å handle hos XXL.no selv om jeg der da måtte betale 59 i frakt. 

kr 1567,- ble totalen hos xxl.no. Skulle jeg kjøpte det samme hos fjellsport viste totalen 1 689,15 medregnet 15% forumrabatt bare på gasslykta. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jo hele tiden komme an på hva man skal handle og jeg tviler på at en handlekurv er lik - heller ikke i en matbutikk. Noe er billig her - annet der - og skulle du ha bare whisperliten - som var diskusjonen her - så var fjellsport billigst inkl frakt.

Konteksten til min post om prisen på Whisperlite var _OS_ sin post der han viste til at Whisperlite koster kr 1.999 hos to andre, men bare kr 1499 ordinært og kr 1095 på ukestilbudet hos Fjellsport. Og her viser jeg altså til at produktet faktisk koster 1049 hos xxl.no. Ergo at det blir svært missvisende når fjellsport-prisen fremstilles som eksepsjonell! At du sier at prisene hos XXL svinger, endrer ikke på dette. Tvertimot, det er vel å forvente at prisene svinger i et markedet der aktørene forsøker å tilpasse seg hverandre, etterspørselen m.m. Og at sum-total varierer alt etter hva man legger i handlekurven, hos hvem og når,  er jo også åpenbart. Her illustrerer dette nettopp at ingen bør ta for gitt at en butikk til enhver tid er billigere enn alle andre - heller ikke med den faste rabatten som er diskutert her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jeg som føyde til (i august) at rabatten også gjaldt rabatterte priser. Om dette var gitt ved en feil det vet jeg ikke, men de fikk kalde føtter ved den eposten som nevnt før.

Sitter her med Villmarksliv nr 12 - 2013, der Fjellsport har en helsiders annonse, som de så langt jeg kan huske har kjørt i hele år.  I denne står det en rabattkode og følgende undertekst (med forbehold om feil i avskrift!!)

"Skriv koden inn i rabattkodefeltet når du handler på Fjellsport.no, så gir vi deg 15% rabatt på alt du kjøper. Koden gjelder ikke GPS, og er gyldig til og med 15.01.2014". (MIN UNDERSTREKNING)

Altså, rabattkoden skulle gjelde alle kjøpe, eneste unntak var GPS. Og slik har også Villmarksliv sin kode virket, tilsvarende vår kode her på forumet,  helt til de altså nylig brått endret policy. Var for sikkerhets skyld inne å testet nå, og joda "Villmarkskoden" fremstår nå som ugyldig når jeg bruker den på et produkt under ukens tilbud, men gyldig på annet produkt når jeg legger det i samme handlekurv. Altså stikk i strid med deres annonsetekst.

(ikke at det er relevant, men jeg mener å huske at jeg brukte rabattkoden jeg fant i bladet Villmarksliv før det dukket opp en egen kode her på forumet. Forskjellen var at koden her gjaldt ut året, mens Villmarksliv koden gjaldt til neste nummer av bladet ble publisert...da fikk man en ny...skjønt man trengte vel ikke være "kryptolog" for å skjønne hva neste måneds kode skulle være)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ble tråden "røverkjøp og gode tilbud" en diskusjonstråd? Skulle i diskusjonene holdes til denne tråden? Vet ikke folk at det er mange som får nye innlegg i "røverkjøp og gode tilbud" tilsendt på mail for å få med seg de gode tilbudene?  Leser ikke folk det som står øverst på hver eneste side i tråden "røverkjøp og gode tilbud"? Der står det jo:

Røverkjøp og gode tilbud tråden

Ideen med denne tråden er å dele gode tilbud man kommer over på nett/butikk med de andre på forumet, for å slippe
å betale i dyre dommer for utstyr du kunne fått mye billigere et annet sted.
Jeg tenker først og fremst på relativt store prisavslag på kvalitetsutstyr som har fått god kritikk.
Gode tilbud du kommer over på brukt/ubrukt utstyr på QXL.no, finn.no eller lignende kan også gjerne postes.

Posten skal inneholde:
- Navn på varen og pris (og originalpris)
- Link til varen eller sted og navn på butikk
- Grunnen til at det er et godt kjøp

Tilføyelse 20/11 2013 Eventuelle diskusjoner holdes i tråden Skjult lenke - logg inn for å se den  (admin KI)

jeg som har satt skriften i rødt...for anledningen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt til side for tema, men med alle helgetilbud, helgekupp, merkevaresalg, sovesalg, partikjøp og lignende så kan det da ikke være mange som handler varer for fullpris? Sparer man egentlig så mye på tilbudene, eller er det fullpris som er satt unormalt høyt og man derfor kjører så mange ulike salg?

Godt spørmål. Har selv også merket meg at for noen butikker er slike helge- og merkevaresalg eller "kategori type salg"  gjerne det samme som man før i tiden så annonsert som "reste salg". Det er nå mitt inntrykk da. Problemet er da at med "reste salg" så vet jeg hva jeg går til, med lave forventinger om å finne noe som passer - og positivt overrasket om jeg likevel gjør.  Med div helgekupp og merkevaresalg er forventingen motsatt: Forventer å finne de størrelser og varianter av varen som jeg ønsker, og blir desto mer skuffet og irritert når jeg ikke finner det. Konsekvensen av detter er jo at jeg etterhver får lave forventinger til alle typer salg og tilbud, til slutt slik at jeg ikke gidder å titte en gang. .... Det går inflasjon i slike betegnelser på salg og tilbud, slik at de til slutt blir meningsløse. Det blir "super weekend" hele året, "super torsdag" hele uka osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hørt om denne shopen før. Skjult lenke - logg inn for å se den

Ser ut til å være basert i Sverige Danmark, med "salgskontor" i Norge (annonserer med "tollfritt") ? De annonserer med 25% black-friday-rabatt på alle varer hele helgen, men på de to-tre produktene jeg sjekket fant jeg at norske weshoper var like billig - uten rabatt!  Nevner dette her i diskusjonstråden i tilfelle noen får lyst til å titte - og faktisk finner noen røverkjøp der som de vil fortelle om i "modertråden" her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger om /vurderinger av seuf.no.   I kveld ( i hele dag, men så det først nå) har outnorth.no 20% Cyber-monday-rabatt med kode CYBER. (bare 12 min igjen nå). Rabattene gjaldt kun varer på lager. Greit det, men når webshopen sier at en vare er på lager - mens varen fremdeles ikke regnes med   i rabatten når du legger den i handlekurven og anvender koden, hva skal man da tro??? Men er kanskje ikke så rart webshopen er forvirret, se bare hva de skriver når en vare IKKE er på lager....eh..eller ER på lager...eller..?:

"Lagerstatus: Denne varen er dessverre utsolgt på lager for øyeblikket."

Tanken går til Leif Justers "Mot Normalt" Skjult lenke - logg inn for å se den  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Outnorth faller vel inn under samme kategori som seuf.no? Den ene gangen jeg bestilte noe så kom pakken fra O'store utland, og mailen jeg fikk fra de var på svensk.

Det gjør de nok, en til av samme ulla. Mye man kan si om de og de erfaringene man har gjort seg med de, men for å snu på flisa; det norske markedet er ikke akkurat stort - og har neppe vondt av litt mer konkurranse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er "røverkjøpet" her? Linken går til pålogging hos Facebook.

Fra veiledningen i røverkjøpstråden:

Posten skal inneholde:

- Navn på varen og pris (og originalpris)

- Link til varen eller sted og navn på butikk

- Grunnen til at det er et godt kjøp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coleman 550B er nesten umulig å få tak i lenger, og her ser det ut som et godt kjøp.

Dette er min yndlings bensinprimus når vi ser på slangeløse.

Samme variant med slange heter APEX ii og er mindre solid.

dsk

Ikke for å være vanskelig (vel, bare litt da), men ser ikke helt hvordan man kan kalle ett stykk av en vare som er på auksjon for et røverkjøp eller godt tilbud når det er en auksjon som ikke er avsluttet enda (6 dager igjen as we speak)?   Hadde det vært en "kjøp nå" sak og noen flere varer på lager.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig gjort av Komplettfritid.no!

Jeg fikk en mail fra dem at de i 12 timer ga 20 prosent rabatt på alt turutstyr (spesifisert unntatt Tentipi, Garmin, Lupine, GoPro og Ally).

Flotte greier, jeg prøvde å bestille en Strømeng kniv. Jeg kan ikke forstå annet enn at den må komme i kategorien "turutstyr". Men nei, rabattkoden fungerte ikke på kniven, bare på boksen med impregnering som også lå i handlekurven. Jeg logget ut og bestilte kniven fra hektapatur.no til samme pris som på KF.

Jeg føler meg lurt. Farvel, komplettfritid.no :(

20. april fikk jeg mail om 20% rabatt (ytterligere rabatt) på alt de hadde outleten, men fant raskt ut at rabatten ikke var effektiv. Sendte dem en mail om det. Hørte ikke noe, men oppdaget selv i mellomtiden at når jeg søkte på varen hos prisjakt.no, så kom den nye rabatterte prisen fra komplettfritid opp, men fortsatt ikke på deres hjemmeside eller i handlekurven hos dem. Sendte dem en ny mail om dette 21.april, hørte fortsatt ikke noe, men oppdaget dagen etterpå at nå hadde noen tilsynelatende ordnet feilen. Så, antakelig har de hatt en feil på nettsiden som bidrar til dette.   Får minus i boken hos meg for ikke å gidde å sende et svar til en kunde som gjør dem oppmerksom på at en feil eksisterer og et hint om hva feilen kunne skyldes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det styrker ikke tilliten,   for nå burde de jo ha vært klar over slike feil har oppstått og da selv kvalitetssikre at rabatten som loves faktisk gis når man legger noe i handlekurven (og eventuelt bruker rabattkode).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20. april fikk jeg mail om 20% rabatt (ytterligere rabatt) på alt de hadde outleten, men fant raskt ut at rabatten ikke var effektiv. Sendte dem en mail om det. Hørte ikke noe, men oppdaget selv i mellomtiden at når jeg søkte på varen hos prisjakt.no, så kom den nye rabatterte prisen fra komplettfritid opp, men fortsatt ikke på deres hjemmeside eller i handlekurven hos dem. Sendte dem en ny mail om dette 21.april, hørte fortsatt ikke noe, men oppdaget dagen etterpå at nå hadde noen tilsynelatende ordnet feilen. Så, antakelig har de hatt en feil på nettsiden som bidrar til dette.   Får minus i boken hos meg for ikke å gidde å sende et svar til en kunde som gjør dem oppmerksom på at en feil eksisterer og et hint om hva feilen kunne skyldes.

Det er fordi de bruker såkalte "cookies" som "sporer" nettaktiviteten din. De vet at du er hyppig inne på sidene deres og ikke går via pris-kalkulatorer som prisjakt, kelkoo og lignende, så da bryr de seg ikke om å rabattere varen på hjemmesidene sine. De rabatterer kun hos priskalkulatorene. Mange som gjør dette dessverre! Var senest et innslag på TV2 hjelper deg forrige uke om dette.

Har hørt om dette. Derfor jeg   mistenkte at noe slikt kunne ligge bak, og   utelukket da mulighetene ved å kjøre ccleaner før mitt andre forsøk, dvs slettet historikk og coockies før jeg prøvd igjen. Men fikk altså samme resultat.

Nå var det jo de som sendte de meg jo en nyhetsmail om 20% rabatt på alt i outleten. Siden jeg abonnerer på nyhetsmail fra dem må de jo anta at jeg her innom sidene deres litt oftere enn de som ikke gjør det, og da vil det jo være næremest "næringsmessig suicidalt" å utelukke nyhetsbrevmottakerne fra rabatten og bare gi denne til "prisjakt søkere". De annonserer jo rabatt for nyhetsbrevmottakerene! Men men, kan godt være noen med ansvar for webshoppen der som ikke helt ser konsekvensen av hva de gjør...uten at   "det" gjør det noe mindre "suicidalt" for dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig gjort av Komplettfritid.no!

Jeg fikk en mail fra dem at de i 12 timer ga 20 prosent rabatt på alt turutstyr (spesifisert unntatt Tentipi, Garmin, Lupine, GoPro og Ally).

Flotte greier, jeg prøvde å bestille en Strømeng kniv. Jeg kan ikke forstå annet enn at den må komme i kategorien "turutstyr". Men nei, rabattkoden fungerte ikke på kniven, bare på boksen med impregnering som også lå i handlekurven. Jeg logget ut og bestilte kniven fra hektapatur.no til samme pris som på KF.

Jeg føler meg lurt. Farvel, komplettfritid.no :(

Gjorde dem oppmerksom på kritikken. Får vite at   beklageligvis ble noen kniver ikke   inkludert i kampanjen p.g.a. teknisk problem de hadde i forbindelse med  lansering av ny plattform som skjedde for noen uker siden. Når feilen ble avdekket i løpet av kampanjen ble den utbedret. Sier de kontinuerlig jobber med å forbedre kampanjene sine, samt operere i tråd med Forbrukerrådets råd og retningslinjer.

Ikke for å være vanskelig, men hadde det vært mulig å ta diskusjonen om utstyr i en annen tråd? Denne er tiltenkt tilbud som er av almen interesse.

Ikke for å være vanskelig, men tror du postet i feil tråd nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke kjekt når man erfarer slikt Bjørn J.   Men nå vet de i det minste at vi følger med og skriver om erfaringene her! Vil man ha et godt rykte og tilbakevendene kunder bør man unngå slikt, enten det nå var villet eller et resultat av omstendigheter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.