Gå til innhold
  • Bli medlem

fjellforummøte på Blåfjellenden


REJOHN

Anbefalte innlegg

Fjellforum kan brukes til så mangt.
 
Før helgen fikk jeg en fin og kjekk hilsen:
 
Hei! Tar meg en tur i morgen med overnatting til Søndag på en av disse hyttene, skal ha med guttungen på 11 og en kompis av han. Hvilken hytte ville du ha gått til da? Erik :smile:

http://tvergastein.blogspot.com.

 

Og på lørdag dukket ErikH74 opp.

Da hadde jeg gått å sett etter folk en stund alt, og trodde at jeg muligens ville bli alene.

 

Han hadde med sønn og kamerat av sønnen. Begge rundt 11. De fant seg fort til rette på hytta. 

 

Det ble et trivelig og kjekt møte med fjellforumfolk.

som det går frem av henvendelsen var også Sandvatn med i vurderingen om hvor turen skulle gå. Jeg tror det var greit det ble Blåfjellenden denne gangen - det var antakelig mye mer snø og vind på over 900moh.

 

Gutten hadde i hvert fall ikke problemer med å klare turen inn. De var til og med på tur i mørket for å bli litt kjent i området. Kjekt selskap og hyggelig møte.

 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert at forumet kan brukes til å treffes og til sosial omgang. Jeg har lest så mye om dette fjellområdet på dine turrapporter nå @REJOHN - så det frister med en besøk en gang. Tror nok også at dine turrapporter derifra gjør området mer kjent for alle - det er kjempebra :)

 

Den vinklingen har jeg faktisk ikke tenkt på, men du har selvsagt rett. All reklame er god reklame sies det, og det dekker antakelig også mine små bidrag.

 

Uansett takk for tilbakemeldingen (og ny innsikt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.