Gå til innhold
  • Bli medlem

Kudos til Harvest


ost

Anbefalte innlegg

Kom over nettpublikasjonen www.harvest.as i det de startet opp; bra saker!

Endelig en samling tekster og artikler uten mas om høyest, dyrest, fortest, best eller hva det skal være.

I stedet er det jordnære tekster fra folk som deg og meg, med en ekstra forkjærlighet til det å være ute.

Midt i blinken for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "oppdaget" også denne nettsiden. Hørte om dem på NRK P2 og måtte innom. Det er avstressende tekster og fritt for trofé bilder, men av og til synes jeg noen av tekstene bikker over til å bli ord satt sammen i kjedsommelighet uten en tråd som binder dem sammen. Men likevel synes jeg det er noe av det mest spennende som har dukket opp på lenge og jeg er innom hver uke i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, fine sider, men det finnes jo myriader av flott inspirasjon og glede ellers også! Jeg kom over Harvest nettopp gjennom et av dem, nemlig Friluftsliv. Abonnerer og synes de er flinke til å ta vare på de nære og gode opplevelser, selv om også de må ta hensyn til at mange ser etter sine trofeturer.

 

Når jeg nevner myriader tenker jeg på alle de utrolig flotte bloggene som også er representert her i forumet i et rikt mangfold. Jeg nevner ikke noen spesielle og benytter anledningen til å beklage at jeg ikke får kommentert som jeg ellers ville, men her er det mye gratis og fint!

 

En oppfordring måtte være å klikke på signaturene med blogg og/eller hjemmesideadresser. Der er det mye fint! Og for enhver smak.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.