Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du gjort nå?


Tor Magnus

Anbefalte innlegg

Annonse

Siden jeg har en blokk med grønnlandsvoks så tenkte jeg at jeg skulle impregnere buksa jeg brukte i helga og kanskje skal bruke på vinterhenget. Synes kanskje at den var en smule luftig så jeg klinte til med voksen og strykejernet. 3 lag i rompa og på knærne og ett lag ellers. Halvveis ut (og etter en liten evighet) oppdaget jeg at jeg kanskje skulle lagt en hånduk på strykebrettet da en stor voksflekk begynte å bre seg utover stoffet som dekker brettet...

Hele seansen tok sikkert et par timer men nå er buksa stiv og tung! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rengjort og impregnert klær/sko etter gårsdagens skogstur med guttungen, henta og sjekka ut det nye 2 manns 2.2 kg fjellteltet mitt (håper det innfrir og jeg blir fornøyd) - håper på å få testa det ut i helgen hvis ikke det bare bøtter ned fra himmelen som de kanskje mener å ha meldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... - håper på å få testa det ut i helgen hvis ikke det bare bøtter ned fra himmelen som de kanskje mener å ha meldt.

 

Er da supre forhold for å teste skikkelig dersom det bøtter ned vel?

Selv holder jeg på med å rydde og organisere eget rom for utstyr, bra inneaktivitet i en helg preget av selskapligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da supre forhold for å teste skikkelig dersom det bøtter ned vel?

Selv holder jeg på med å rydde og organisere eget rom for utstyr, bra inneaktivitet i en helg preget av selskapligheter.

 

Det er testet ut værmessig av han som selger de ved å la det stå ute i to mnd. i regn og ymse vær for å sjekke fuktighet og slitasje, den besto prøven med glans kunne han melde. Tenkte mer å teste det ut med å bli kjent med det, ventilasjon, oppsett etc. på en kosetur i fint vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.