Gå til innhold
  • Bli medlem

Husky Sawaj 2


Martin HJ

Anbefalte innlegg

Annonse

Ikke mange som hadde erfaring med disse teltene her inne ser det ut som, men bestillte meg et etter å ha sjekket noen tester og omtaler i inn og utland :) 2 mannstelt, vekta er med 2.5 kg, oppga en minimumsvekt på 2.2 kg - regner med at det er uten rep. kit eller no. På tester og omtaler tålte det mye juling og regn. Så gleder meg til å teste det for meg selv, det blir egoteltet mitt dette på soloturer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Har selv testet et Husky Fighter 4 sessongers telt denne vintern og er veldig fornøyd, svært solid telt! Vi lå værfaste med dette teltet inne ved Mannevann/Haukeli og det var heftig vind med noen skikkelig rivende kast over en lengre periode. Teltet stod som en påle uten tegn til det minste problem. Med tanke på pris så virker kvaliteten til å være svært god. Teltpluggene som medfølger kan du dog kaste direkte for de er totalt ubrukelige ;) Med mitt Husky så fulgte det med et repkit bestående av lapper, stangkanal og søm tetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.