Gå til innhold
  • Bli medlem

Crispi SKOGSHORN GTX - Brukererfaring


parat

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe et par lette fjellstøvler for allsidig bruk, dvs de må fungere fra markatur til tinderangling, med og uten sekk.

 

Jeg ser de relativt nye støvlene Crispi Skogshorn kommer meget godt ut på tester og ser ut til å dekke mitt behov for en allsidig støvel.

 

Er det noen her på forumet som har noen erfaring med disse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 måneder senere...
Jeg skal kjøpe et par lette fjellstøvler for allsidig bruk, dvs de må fungere fra markatur til tinderangling, med og uten sekk. Jeg ser de relativt nye støvlene Crispi Skogshorn kommer meget godt ut på tester og ser ut til å dekke mitt behov for en allsidig støvel. Er det noen her på forumet som har noen erfaring med disse ?
Sikkert anskaffet deg sko, men da jeg er utrolig fornøyd med mine Skogshorn kunne jeg ikke la være å skrive om min erfaring med disse. Jeg har benyttet de gjennom alle sesongene, fotturer, trugeturer, til jakt og til hverdags og har aldri hatt noe negativt og utsette på dem. Har også Alfa Bever og Lundhags proffesional, men disse blir nok stående mye hjemme. Litt i laveste laget av og til, men med sea to summit gore-tex gamasjene (som går til knea), og litt gorilla tape når det skal vades, så blir de høye nok :-) Kjøpe den litt enklere Crispi Harahorn til fruen, og hun er også strålende fornøyd. Passer godt til min fot, gode å gå i uansett underlag og veldig lette....en god sko!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.