Gå til innhold
  • Bli medlem

Ingen grenser 2013


Dag G - Evje

Anbefalte innlegg

Annonse

Seriestart på TV2 i går. Et flott program. Skulle tro deltagerene hadde ligget i hardtrening.

En interessant rute de har valgt. Odd-Bjørn Hjelmeseth gjør en god jobb som programleder, uten å stikke av med hele TV-ruta.

Gleder meg til resten... :-P

Sier meg helt enig i dette, Dag. Et godt natur- og realityprogram som det har vært en glede å følge med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg at det har startet opp igjen. Har sett deler av tidligere sendinger.
Det gjorde også min datter på da elleve og et halvt år, da de gikk opp Snøhetta. Senere det året skulle vi opp dit selv, og tre 12 åringer nevnte MANGE ganger hvor imponert de var over ingen grenser gjengen.
Synd at vi innimellom må få tankevekkere for å klage litt mindre og få litt annet perspektiv, men ikke mindre en fantastisk prestasjon av deltagerne.
Må huske å få med meg ihvertfall noe av denne sesongen også, takk for påminnelsen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.