Gå til innhold
  • Bli medlem

Kraftige og feite tungvektarar sine røynsler med fjellklede.


Stuttjukken

Anbefalte innlegg

Vel, det finns slike óg blant fjellfolka. Sjølv er eg en representant for den stutte versjonen av desse. Det eg tenkte med denne tråden var at tungvektarane blant fjellfolka kunne uttala seg om sine røynsler med fjellklede. Mange produsentar tilbyr ikkje store nok fjellklede for oss, men det finns heiderlege produsentar som har forstått at me tungvektarar óg er ei viktig kundegruppe blant fjellfolka. Her vil eg trekkja fram Dovre som vert ført av Magasinet, og JahtiJakt frå Vildmarks. Eg trur det er fleire, men det er det nok andre som veit.

Dei fjellkleda, (eller kva no andre vil kalla det), eg brukar, er skjorte/T-skjorte og terylensbukse (kraftigaste sort) på fine sommar- og haust-dagar, enkel fjelljakke og bevernylonsbukse ved ustabilt vêr, regntøy ved regn, og enkel fjellanorakk/vadmelsjakke og vadmelsbukse på kalde vinterdagar. Dette er klede som er lett å finna i store storleikar, og det beste av dette fungerer jo greitt. Elles skaffar eg meg ein jaktdress og eit Villmarksett i desse dagar frå JahtiJakt/Vildmarks.

Kva røynsler har de, kraftkarar og tungvektarar med fjellklede? Her er det berre å nemna om de synest det er vanskeleg å finna, eller fortelja om gode og dårlege røynsler med fjellkleda som de brukar eller har brukt. Har fjellkleda halde mål for dykk, eller har dei for mykje svakheiter som kjem fram når tungvektarar brukar fjellklede. At ein del av tungvektarane gjerne kan vera trege på tur i fjellet, og burde gått ned i vekt er ikkje tema her. Mange av oss trivest akkurat slik som me er. Iallfall gjer eg det. Tross mitt beskjedne tempo, trivest eg likevel i fjellet.

Fyr laus, godtfolk, både tungvektarane og alle de andre.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs jo hvor smal, brei, kort, lang man er.

Jeg bruker XL og XXL. Er 187cm på sokkelesten og veier 105kg.

XL er ikke noe problem å finne, men XXL kan være vanskeligere når man skal ha tekniske fjellklær.

De norske butikkene og importørene tar skjelden inn XXL.

Jeg bestiller derfor fra USA.

For i USA, der bor jo de virkelig store gutta :)

Om du trenger klær utover XXL kan du jo sjekke ut Cabelas.

Jeg bodde en periode i USA og var ofte innom en av butikkene deres.

De hadde veldig stort utvalg av store størrelser. Både 2XL, 3XL og jeg har til og med sett 4XL.

Sjekk ut http://www.cabelas.com

Jeg bruker stort sett bekledning fra ArcTeryx og NorthFace.

Disse lager solide plagg med god passform, og har ofte store størrelser (XXL).

Roger

--------------------------------

http://www.samdal.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Rogers, og har de fleire nettadresser kan de berre notera dei her inne. Eg såg på Cabelas, og det er ei interessant side. (Røynsler = erfaringer). Sjølv er eg 175 cm. høg/stutt, og 125-130 kg., brukar 4-5XL etter norsk standard, eller str. 64 om ein vil. Er det fleire tungvektarar som veit noko, har røynsler eller har andre ting å nemna er det berre å fyra laus.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Tønsberg i helgen, gikk forbi en butikk med store bokstaver i vinduet: Str 2XL - 8XL. Husker ikke navnet på butikken, ligger på skrå ovenfor torget. Hva de hadde av sortiment vet jeg ikke. Jeg er en pusling som bare bruker L...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.