Gå til innhold
  • Bli medlem

Asaklitt 14mm liggeunderlag fra Clas Ohlson


Anbefalte innlegg

Ser at Clas Ohlson selger et 14mm tykt Asaklitt liggeunderlag til 99kr.

 

Lurer på om noen har prøvd disse?

Det første jeg tenker er at dette er like tykt som f.eks Bamse Extreme og lignende vinter-liggeunderlag som selges mye dyrere.

Har lenge tenkt at disse er grovt overpriset for hva de er, et stykke skumplast. 

Kan det være noen vesentlig forskjell? Jeg har vanskelig for å tro det, men hvem vet..

Synes det virker som et bra kjøp hvis man trenger liggeunderlag til vinterstid. Hvis det da faktisk holder mål.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt askalitt liggeunderlag frem til tidligere i år da jeg byttet til Bamse Extreme. Merker stor forskjell! Det billigmerket fra Clas Ohlson er billig for en grunn. Er mye dårligere og kaldere enn de litt dyrere typene. Jeg har fått mye ut av å bytte og legge noen ekstra kroner i riktig liggeunderlag. Kan anbefale Bamse. Eller enda bedre (og dyrere) Thermarest Neoair Xtherm. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det akkurat dette, tykkere, asaklitt liggeunderlaget du har prøvd?

Har bamse selv, greit fornøyd, men synes godt det kunne vært enda tykkere. Brukte et vanlig tynnere oppå bamse i vinter. Da ble det bra.

Ga 180 for det selv, men veiledene er vel 500, noe jeg synes er ganske drøyt for litt skumplast.

 

Er fortsatt skeptisk til at dyr skumplast er mye bedre enn billig.

Kanskje jeg får kjøpe det å gi feedback tilbake når jeg har testa det. 99kr er jo tross alt ikke mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.