Gå til innhold
  • Bli medlem

Til Island med sykkelen. VIDEO


joachim89

Anbefalte innlegg

Annonse

Istemmer så absolutt. Imponerende beherskelse av sykkelen. Var selv på Island for ei uke siden uten sykkel, men med gode fjellstøvler. Holdt meg på hitsiden av kjettingen på Gullfoss  :-P og hadde det helt ålreit der he-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påstår at nordmenn er født med ski på beina, og Øystein Sunde synger i en av sine sanger at hvis han som var sjef den gang verden ble til hadde ment at du og jeg skulle ha bil så hadde alle barn blitt født med parkeringsplass.

Begge deler høres ganske slitsomt ut for den som skal bli mor, men her er jeg overbevist om at du må ha blitt født med sykkel. 

Jeg syntes jeg kunne kjenne igjen noen av stedene du var på, men jeg klarte meg bra uten sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.