Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjelltreningstøy


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg liker å jogge i fjellet, og nå som vi går høsten i møte, lurer jeg på om noen har gode tips til egnet treningstøy...? Kunne tenkt meg noe vindtett og til en viss grad vannavvisende som er lett og luftig og ikke kleber seg til kroppen når man blir svett, eller siger ned om man blir våt. Ikke ta hensyn til pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå blitt den lykkelige innehaver av to Arcteryxjakker, etter at beste kompisen min "dessverre" hadde anskaffet en etlags regnjakke som jeg generøst tilbød meg å overta i tillegg til trelags`en som jeg hadde i fra før.

Og heretter har jeg sågodt som bare brukt denne etlags jakka, enten det er snakk om en enkel bretur eller føring på bre, en dagstur i høyfjellet i silregn, eller en tur på byen i utrygt vær.

Så hvis du ikke har tenkt å gni deg hardt imot vått fjell eller is og trenger stor slitestyrke, vil jeg sterkt anbefale at du vurderer etlags jakka fra Arcteryx.

Er nesten fristet til å si det samme som han som solgte damebind - "dette er muligens ikke det beste som finnes, men det ligger veldig tett opp under"!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Hva med SWIX-klær? De nyeste modellene er utrolig bra kroppstilpasset, og fungerer bra i nesten all slags vær. Klærne er vindtette og tildels vanntette, men selvsagt ikke på høyde med gore-tex-klær. Men for treningsturer på 2-3-4 timer har iallfall jeg bare gode erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.