Jump to content

Robens Voyager 3EX noen som har vært borti dette teltet?

Recommended Posts

Posted

Hei og god kveld i stugu.

Jeg er på utkikk etter et godt sommer, vinter og høsttelt, primærbruk blir dagstur frem til fiskevann for så å kose seg der en stund. Kommer ikke til å jage kilometer for å si det sånn. Mest tur på høsten, men vil gjerne at det skal være helt ok på sommeren og vinteren. Sommer går det vell alltids bra, bare en får tak over hodet når det regner. Har følgende krav :

- God liggelengde, jeg er 190cm kort.

- Tunneltelt

- Rette vegger i oppholdsrom

- God plass til 2 voksne

- Stort og godt fortelt, gjerne foran og bak.

- Rimelig pris er jo aldri feil heller.

- Vekta bør være ca 5kg.

Lokale kneipa selger dette teltet til en fin pris:http://www.villmarksbutikken.net/Produkter/Friluft/Telt-og-lavvo/Robens-Voyager/Robens-Voyager-3EX-tunneltelt?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Robens+Voyager+3EX+Tunneltelt men er det bare drit? Ser hilleberg er ett kjempe bra telt, men koster jo så mye. Er så redd for å kjøpe et telt og ikke bli fornøyd, så tar i mot forslag med en stor takk. Men, på tur skal jeg i høst, så telt blir det nok til neste mnd :-)

Annonse