Gå til innhold
  • Bli medlem

Sgurr Alasdair


Budbringeren

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg har tenkt meg til Sgurr Alasdair når jeg har penger til det. Skal ditt for å skrive på fjellet, merkelig kanskje, men noe jeg føler for å gjøre. Skal altså ikke på klatretur, men tilbringe mange timer på fjellene der med penn og papir. Gå lange turer og innta all den næringen som fjellet gir. Jeg lurer veldig på om noen har vært der, eller kanskje vet litt om steder som er billige å sove, og annet info.

Det hadde jeg satt veldig pris på:shock:

Jo billigere det blir, jo fortere kan jeg dra.

Forresten, jeg spurte tidligere om Montane klær, men ingen svar. Jeg falt pladask for klærne deres, og en dyktig friluftsmenneske og selger hjalp meg med en rekke tips, skjønt han visste jeg ikke hadde penger til å handle der og da. Han var bare bånn ærlig, og ikke med baktanken om å selge. Er interessert i lite bagasje, og montane klærne kan kanskje møtes med skeptiske øyne antakeligvis siden de er så lette, med tynt materiale og ikke øyensynlig varme og funksjonelle. Men denne personen bruker det selv, og kunne ikke skryte nok av det. Spesielt vil jeg kjøpe "lite speed" som er vindjakke og bukse som pakkes i en pose som ikke er større enn en appelsin. Klærne tiltalte meg sterkt, og vil anskaffe meg det snart som mulig. Noen som har disse klærne? Her er en link til info om klærne.

http://www.montane.co.uk/products_mainmenu.htm

Takker for eventuelle svar, og ikke minst til alle dere her inne som gjør fjellforumet til et nyttig forum, med god atmosfære og flotte turbeskrivelser osv...

Vennlig hilsen

Budbringeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.