Gå til innhold
  • Bli medlem

Sjøørret fluer til Vosso, øvre del


squidman

Anbefalte innlegg

Skal ut og teste første 2-hånds stang på sjøørreten imorgen, blir nok catch and release. Forslag til fluer? Tar faktisk med hele driten (sekken veier 33 kg med et par sekspakker og 3 stenger, vadere osv...bra jeg skal bare gå et par km!).  Tar og med fluebindingsbaggen, og hadde tenkt å laste ned noen mønster på mobilen før jeg drar.  Noen forslag? NB tuber er ikke tillat da det er ikke lov å fiske laks...

 

Forresten...snak om bra kjøp! Min første 2-hånds ble en SAGE TCX 7126-4 til drøyt 3500 eller 50% avslag...bedre kjent som 'Death Star'...http://www.flyfishusa.com/rods/sage/sage-tcx/sage-tcx.htm#The_Fly_Fishing_Shop_Line_Matches.  Sikkert noe i raskeste laget da jeg bruker vanligvis en sage zxl en-hånds, men kunne ikke la være å kjøpe! Er faktisk et par Sage stenger igjen på butikken til 50% avslag (det var vel en 6-7 klasse og en 0 klasse), butikken ved teaterkafeen.  Har ikke så mye peng igjen ellers ville tatt med de også! :-P 

 

tight lines! cookie out... :cool:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.