Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe gasboks i Oslo tæt ved bussterminalen


JHR

Anbefalte innlegg

Ankommer til Gardermoen 14.35 mandag d. 19 august og tager dernæst buss til Oslo bussterminal, hvorfra jeg skal videre mot Beitostølen kl. 17.

Før avgang med buss skulle jeg meget gjerne kjøpe en 100 grams gasboks med gevind.

 

Dvs. jeg har ca. 1 time fra 16-17 hvor jeg skal kjøpe denne.

 

Hvilken utstyrsbutik ligger tættest på bussterminalen??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er G-sport inne på Byporten. Så ligger større G- Sport og en stor Sport 1 butikk ved siden av hverandre i Stenersgata. Du bruker omtrent like lang tid å gå til alle

Link: https://maps.google.com/maps?q=stenersgata+2&hl=en&sll=59.912611,10.751667&sspn=0.001791,0.006137&t=h&hnear=Stenersgata+2,+Sentrum,+0184+Oslo,+Norway&z=16  Du ser begge om du står på Stenersgata.

 

Generellt: Oslo S - Byporten - Bussterminalen = Pick pocket area de luxe. Beware.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link: https://maps.google.com/maps?q=stenersgata+2&hl=en&sll=59.912611,10.751667&sspn=0.001791,0.006137&t=h&hnear=Stenersgata+2,+Sentrum,+0184+Oslo,+Norway&z=16  Du ser begge om du står på Stenersgata.

 

Generellt: Oslo S - Byporten - Bussterminalen = Pick pocket area de luxe. Beware.

 

Takk for fort svar fra Stian med sekken, Skaaningen, Lysaar og borgern

 

Veldig fint, at der ikke er for langt at gå, skal jo også nå at kjøpe kaffe til bussturen :-)

 

Jeg er altid veldig opmerksom på lommetyve, det er en del af mit jobb........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar flytoget sparer du masse tid og da er du like ved byporten der G-sport ligger. De pleier vanligvis å ha greit utvalg der. Sport1 og XXL ved jernbanetorget er tidvis utsolgt for gassbokser, mens G-sport pleier å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda flere gode tips, både hvad angår tog og kaffe.

Det lyder som om det passer perfekt med ankomst med toget til Byporten.

 

Det er vigtigt med kaffe, så det skal der også være tid til :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.