Gå til innhold
  • Bli medlem

Reklamasjon/reparasjonstips til Norrøna?


sturlalv

Anbefalte innlegg

Undertegnede har en Norrøna Trollveggen som vel er rundt fem år gammel, og tross ikke altfor hard bruk, har slitasjen så smått begynt å melde seg.

Stoffet har begynt å delaminere i "hettebretten", litt lekkasje på skuldrene (sømmen mellom skulderpanel og hette?) og her om dagen røk selve glideren på glidelåsen.

Noen som har erfaringer med reklamasjon på et såpass gammelt plagg? Jeg vet godt at bruksplagg slites, så spørsmålet er i grunnen om det er bryet verdt å kontakte Norrøna?

Alternativt er jeg takknemlig for erfaringer med "livforlengende" behandling av gamle goretexjakker. Selv har vi fikset regntøy og kjeledresser til ungene med diverse selvklebende lapper. Er det noe av dette som kan avhjelpe aldringssymptomene på en goretexjakke?

Sturlalv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Norrøna pleier å være veldig trivelige i reklamasjonssaker. Har opplevd å levere greier til dem for ordinær reparasjon av slitasje uten at de har tatt seg betalt for det. Vet ikke om de har en fast policy på det, men det er veldig lurt å kontakte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte for 4-5 år siden en norrøna finnskogen bukse. Denne buksa raknet i sømmen i skrittet for 4-5 mnd siden. Vasket buksa og sendte den inn og tilbake i posten kom det ei flunk ny bukse, det må være god service eller? Ville ringt hadde jeg vært deg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla! Har selv ei Trollveggenjakke som jeg kjøpte for 4-5 år siden. Opplevde i fjor høst delaminering i hette/skulderområdet. Sendte inn - ingen problem med reparasjon (gratis). Norrøna mener vel at ei slik jakke skal holde i mer enn 4-5 år og tar reparasjonen som en reklamasjonssak? Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.