Gå til innhold
  • Bli medlem

Ta bilder på teltturen og vis de til venner


TV Sindre

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke venner som deler interesser, men til slutt ble jeg lei av å kjede meg alene og ville imponere venner med en telttur, helt alene. For å vise hvor koselig dette så ut som tok jeg med kompakt fotoapparatet mitt og tok 3 bilder på turen. Et av leiren, et av en gammel vannmølle som var ved bekken og et bilde inni teltet. Disse bildene ble postet i et blogg-innlegg som jeg har delt med venner på Facebook. Jeg har mange venner som liker å spille tv-spill og dataspill, men noe så enkelt som en gåtur eller sykkeltur ute er ikke diskutabelt, uansett hvor korte turene måtte være.

 

For å nå ut til venner med hva jeg gjør på fritiden, skriver jeg en personlig blogg og det er en del venner som følger den. Derfor laget jeg en tur-rapport og har skrevet om hva som skjedde megge dagene, på en oversiktlig måte. Rapporten hadde neppe kunnet friste noen uten bildene! Dette er innlegget med bildene http://smsindre.wordpress.com/2013/07/26/forste-teltturen-alene-2/

 

Mange tørr ikke å reise ut på telttur alene. Jeg var selv en av de. Utstyret er dyrt å kjøpe, men jeg ville ikke utsette erfaringene og hadde fra før teltutstyret og ryggsekk. Uten bil, men med buss, kom jeg meg raskt ut av byen og raskt tilbake til byen. Med bildene håper jeg at jeg klarer å få med venner på en telttur i framtiden! Jeg har allerede delt bildene...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke venner som deler interesser, men til slutt ble jeg lei av å kjede meg alene og ville imponere venner med en telttur, helt alene. For å vise hvor koselig dette så ut som tok jeg med kompakt fotoapparatet mitt og tok 3 bilder på turen. Et av leiren, et av en gammel vannmølle som var ved bekken og et bilde inni teltet. Disse bildene ble postet i et blogg-innlegg som jeg har delt med venner på Facebook. Jeg har mange venner som liker å spille tv-spill og dataspill, men noe så enkelt som en gåtur eller sykkeltur ute er ikke diskutabelt, uansett hvor korte turene måtte være.

For å nå ut til venner med hva jeg gjør på fritiden, skriver jeg en personlig blogg og det er en del venner som følger den. Derfor laget jeg en tur-rapport og har skrevet om hva som skjedde megge dagene, på en oversiktlig måte. Rapporten hadde neppe kunnet friste noen uten bildene! Dette er innlegget med bildene http://smsindre.wordpress.com/2013/07/26/forste-teltturen-alene-2/

Mange tørr ikke å reise ut på telttur alene. Jeg var selv en av de. Utstyret er dyrt å kjøpe, men jeg ville ikke utsette erfaringene og hadde fra før teltutstyret og ryggsekk. Uten bil, men med buss, kom jeg meg raskt ut av byen og raskt tilbake til byen. Med bildene håper jeg at jeg klarer å få med venner på en telttur i framtiden! Jeg har allerede delt bildene...

Du er muligens klar over at din blogginnlegg automatisk også kan komme som innlegg på Fjellforum?

Dette har jeg satt opp for min turlog ( og derfor blir det en del innlegg).

Du kan i tillegg legge turene inn på "turkartet", og på den måten gjøre blogg innleggene enda mer tilgjengelig for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på det. Men det er en personlig blogg jeg skriver, ikke en turblogg, men turene blir postet i bloggen min hvis jeg reiser. Skal prøve å legge inn teltturen min på turkartet, hvis jeg finner ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.