Gå til innhold
  • Bli medlem

Knekt stang... Forslag til ny, inkl snelle !


gjranhansen

Anbefalte innlegg

Hei, hadde et uhell ved at jeg fikk en for stor fisk, og dermed knakk stangen. Er det noen som har et forslag til en ny pakke. Har noen kriterier:

 

 

1. 2/3 delt

2. Hapselsnelle

3. 3-15 g

 

Hadde vært flott med noen gode forslag :) 

 

Takk for svar ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en slik: http://www.fisketid.no/lawson-norwegian-haspelstang-gram-5delt-p-4027.html

Meget godt fornøyd med den. Finnes i en lettere utgave også. Selv liker jeg å ha mulighet til å plukke fram 18g sildesluker også når jeg er på fjellet.

Takk for svar, tror dette blir løsningen. Har sett den på en lokal sportsbutikk også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må oppleves for å kunne forstås :) Det fremste øyet på stangen knakk av, sikkert en svakhet etter mange år bruk...

Hvis bare toppringen er gåen, så kan man sette på en ny. Gode fiskeutstyrsforretninger har slike. Koster ikke mange kronene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shimano blir aldri feil. Til og med de billige moellene er til å stole på. Jeg har en Exage 2500 snelle som jeg har hatt nå i snart 8 år, og den har vært helt feilfri. Jeg har mange stenger (Har skapet fult egentlig )  den ene er en Vangen 9" som desverre ikke produseres mer. Ei kanon stang. Kjøpte for noen år siden en todelt 11" Kinetic Ultracast, som er noe av det bedre til fiske med dupp, men på grunn av transport lengden har den i de to siste årene fått bli hjemme. Kjøpte i fjor en Shimano Forcemaster AX Spinning 300ML 7-21gr, det var en god opplevelse, så den får bli med tur overalt.  

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.