Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaringer med merke Deuter?


NJB

Anbefalte innlegg

Hei,skal kjøpe meg en dagstur sekk rundt 30-40 liter. Har sett på Norrøna Falketind 35 og Osprey Talon 33. Men var innom Turisforeningen sin butikk i Trondheim og der så jeg at de solgte sekker med navnet Deuter,ser også at Oslo Sportslager selger sekkene. Er det bra sekker,jeg har aldri hørt om merket så derfor spør jeg her på forumet om noen som har erfaringer med kvaliteten på sekkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Kvaliteten ei kjempebra. Deutersekken min har jeg hatt i seks år og den holder enda. Er mye brukt til topptur og klatring. Og får dermed tøff bruk. Litt skitten men ikke nevneverdig slitt. Liker løsningene og bæresystemet. Men kan ofte være litt smalere over skuldrene enn andre sekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.