Gå til innhold
  • Bli medlem

Er Tafjord kraft sine hytter i Tafjordfjella åpen for alle?


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal på en del turer i Tafjordfjella fremover. I den anledning lurer jeg på om hyttene til Tafjord kraft står åpen for alle? Husker når jeg var liten så sto noen av disse hyttene åpen, usikker på om det fortsatt er tilfellet. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå fått høre at en del av disse står åpen, noe usikker kilde, men det er håp. Det beste er nok å snakke med turistinformasjonen i Valldal, de har nok kontroll. Skal legge ut en beskjed her om jeg finner ut noe mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Var i tafjordfjella nå i uken og hyttene til tafjord kraft virket å være ulåst om ikke annet.Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Jeg snakket med Valldal turistinfo i går. De sa at Tafjord kraft sine hytter skulle stå åpen og kunne brukes av alle. Høres jo lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.